Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Tisztelt Fórum, A Microsoft...

Berkes-Szabó Tamás kérdése:

Tisztelt Fórum, A Microsoft Frontpage-hez fogható, ámde ingyenes weblapkészítő szoftvert tud-e ajánlani valaki?

Figyelt kérdés

Kipróbáltam (volna) a Mozilla Nvu-t, de a karakterkódolása számomra érthetetlen módon Unicode UTF-8-ban sem jeleníti meg értelmesen az ékezetes betűket. Elsősorban html-nézetben szerkesztek, bár amatőr vagyok, ezért olyan kellene, amelyben ebben a módban tudok dolgozni, de fontos, hogy legyen egy villámnézet vagy előnézet lehetőség, hogy megnézhessem az oldalt, mielőtt fellövöm. A PageBreezer-t is használtam korábban, de azzal az volt a gond, hogy nagyon másképp nézett ki az oldal off-line, mint azután fenn a hálón.


Előre is köszi, Tamás



2013. febr. 13. 15:11
 1/4 anonim ***** válasza:
Microsoft Sharepoint. Ingyenes és szinte ugyanaz mint a Frontpage csak újabb.
2013. febr. 13. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Lajos54 ***** válasza:
Én (lehet, hogy megszokásból) még mindig az NVU-t, vagyis az újabb változatát, a KompoZer-t használom. Igaz, sokszor előszedem mellé a Jegyzettömböt, vagy más hasonló szöveges szerkesztőt, ha már végképp makacskodik valamin. De kényelmi okokból használom a KompóZert, csak egy-két dologra kell ügyelni. Először is az alap-beállítások! A Nézet->Karakter kódolás ponton is lehet állítani, de fontos, hogy az Eszközök->Beállítások menüpont alatt alaposan átgondolva jók legyenek a beállításaid. Alap, hogy be legyen jelölve a "Mentéskor megtartja az eredeti HTML formázás beállításait", ellenkező esetben csúnyán belekontárkodik. Ugyanezen a lapon lehet beállítani a karakterkódolást is, illetve azt, hogy milyen jelölőnyelv formátumban mentse az oldalt: HTML, XHTML, illetve a DTD beállítása Transitional (ezt jobban szeretem) vagy Strict legyen. És végül mégegy javaslat: a 0.7.10 verziót használom, a 0.8.x eléggé el lett tolva.
2013. febr. 14. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 Lajos54 ***** válasza: