Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Hogyan láthatom a textúrát?...

Hogyan láthatom a textúrát? (3DS Max)

Figyelt kérdés

Például, van egy gömböm. Ha ráhúzok valamilyen textúrát, akkor beszürkül/fekete lesz a test, és sosem látszik a kép teljes nagyságában. Észrevettem azt, hogy, ha eléggé ráközelítek, látszanak a képek, de nagyon sok van belőle és távolról ezért nem látszik rendesen. Egyszer már sikerült beállítanom, de akkor sem volt tökéletes. Hol keressem a megoldást? Kezdő vagyok még, valaki tudna segíteni?

(3DS Max 2013)



2013. aug. 1. 13:42
 1/7 anonim ***** válasza:

M betű és, ha beraktál egy textúrát így. (Gyors beléptem print screeneltem.)


[link]

2013. aug. 1. 13:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Amit nem írtam le első kommentbe keress rá yt-n mert sok képből állna. Amit te mondasz textúra igaztás van rá 2 módszer UV map az egyik amikor te rajzolod be a textúrára melyik hol legyen illetve UVVW <- azthiszem ez amikor automatikusan állítja a méreteket amelyik irányba növeled az értékét.
2013. aug. 1. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Köszönöm! Ezt tudom, de nekem nem az a menü szokott a material editoron belül bejönni. Én is a "coordinates"-t keresném.

hanem ez szokott:

[link]


és így ismétlődik a textúrám:

[link]

2013. aug. 1. 13:57
 4/7 anonim ***** válasza:
Pillanat és készítek képsorozatot hol van amit keresel textre
2013. aug. 1. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

1.

[link]


2.

[link]


3.

[link]


4.


[link]


nagyban húztam be ott tudod állítgatni a méretét.

2013. aug. 1. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm!
2013. aug. 1. 14:38
 7/7 anonim ***** válasza:
Nincs mit, de inkább amit írtam sima UV Mapolásra keress majd rá yt-n ahol te állítod mm pontosan, mert úgy lesz az igazi :) Ezzel a technikával csak ismétlődő textúrákat tudsz beállítani normálisan.
2013. aug. 1. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?