Hogyan láthatom a textúrát? (3DS Max)
Figyelt kérdés
Például, van egy gömböm. Ha ráhúzok valamilyen textúrát, akkor beszürkül/fekete lesz a test, és sosem látszik a kép teljes nagyságában. Észrevettem azt, hogy, ha eléggé ráközelítek, látszanak a képek, de nagyon sok van belőle és távolról ezért nem látszik rendesen. Egyszer már sikerült beállítanom, de akkor sem volt tökéletes. Hol keressem a megoldást? Kezdő vagyok még, valaki tudna segíteni?
(3DS Max 2013)
2013. aug. 1. 13:42
1/7 anonim válasza:
2/7 anonim válasza:
Amit nem írtam le első kommentbe keress rá yt-n mert sok képből állna. Amit te mondasz textúra igaztás van rá 2 módszer UV map az egyik amikor te rajzolod be a textúrára melyik hol legyen illetve UVVW <- azthiszem ez amikor automatikusan állítja a méreteket amelyik irányba növeled az értékét.
3/7 A kérdező kommentje:
2013. aug. 1. 13:57
4/7 anonim válasza:
Pillanat és készítek képsorozatot hol van amit keresel textre
5/7 anonim válasza:
6/7 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm!
2013. aug. 1. 14:38
7/7 anonim válasza:
Nincs mit, de inkább amit írtam sima UV Mapolásra keress majd rá yt-n ahol te állítod mm pontosan, mert úgy lesz az igazi :) Ezzel a technikával csak ismétlődő textúrákat tudsz beállítani normálisan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!