Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Ujra akarok telepitteni egy...

Ujra akarok telepitteni egy androidos tablet gépet csinált már valaki hasonlót (navon platinum)?

Figyelt kérdés

2013. nov. 12. 02:54
 1/5 anonim ***** válasza:

Itt nézz körül :

[link]

2013. nov. 12. 06:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim válasza:
Csináltam már, elég egyszerű.. Sokszor az olcsóbbaknál előfordul gogy újratelepítés után valami nem fog működni rajta(Nekem a dps dream 7-emen pl a google play nem működött). Minden infó elvész kivéve az sd kártyán lévők. Valamennyire gyorsabb utána a tab amíg tele nem szúrod megint 900000 játékkal.. amúgy konkrétan újratelepítés az recovery módban(kikapcsolt állapotban megnyomod a bekapcs gombot, majd vele együtt nyomd a halkítót és akkor megjelenik) vagy gyári beállítások alapjhelyzetbe állítása, a beállításoknál. fontos hogy ilyenkor teljesen fel legyen töltve a tab!!! Dugd közben töltpőre
2013. nov. 12. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Sajna nem sikerült előhoznom a Recovery menüt addig jut el hogy Android és finish!! vmi egyéb ötlet vagy szerviz?
2013. nov. 18. 19:55
 4/5 anonim válasza:

Sziasztok, bemutatom, hogyan sikerült egy Navon Platinum Explorer-nél megszüntetnem az "Android logónál" lefagyó készülék, boot hibát, újra flashelés nélkül.

Hibajelenség: először kevés tárhely hiba jelentkezik és/aztán egymás után lefagyó processzek, majd végül egyáltalán nem indul újra a készülék, "Android logónál" megáll. (Olyan szinten maga alá szemetel a SW, hogy nem tud újraindulni...) Valójában nem áll meg, hanem boot-loop-ba kerül, végtelen hurokba, hibára futva újra-újra indul.

A hiba oka a memória megtelik.

Megoldás:

DDMS-sel (Dalvik Debug Monitor Service) a File Explorer-ben a data\dalvik-cache\ -ben lévő fájlokat kitörölni egyesével, vagyis a dalvik-cache-t kitörölni.

Egyébként minden valamirevaló androidos eszközön van recovery menu, ahol ezt meglehet csinálni, az pedig felháboritó, hogy reset gomb-bal nem lehet a gyári beállitásokat visszatölteni!

Folyamat:

1) ADB driver telepités: [link]

2) DDMS telepités, én az Android SDK, java SDK és eclipse telepitéssel csináltam: [link] vagy [link]

fontos, hogy vigyük végig a telepitést pontosan.

3) készülék inditás, ADB driver telepités, Eszközkezelőben Android ADB Device megjelenik

4) Eclipse inditás, Welcome ablak bezárás, ha még nem lenne bezárva

5) Jobb felső sarokban: Open Perspective (ikon kék ablakocska, sárga kis kereszt) --> DDMS (zöld ikon) kiválasztás

6) DDMS ablak megjelenik, bal oldalon Devices, ha csatlakoztatjuk a telefont, akkor megjelenik az eszköz. Jobb oldalon File Explorer

7) File Exlorer-ben tallózzuk be a data\data\dalvik-cache és törölgessük ki belőle a fájlokat.

8) ha jól csináltuk bal oldalon a device alatt látjuk, hogy processzek egymás után indulnak el és végül bebootol a készülék.

9) mentés visszaállitásban végezzük el a gyári beállitások visszaállitását

Remélem, segithettem. Sok sikert.

2014. aug. 15. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:

Na most nekem igazából ugyanez a bajom, boot-loop-ba kerül a tablet (Navon Platinum 7 Tablet PC) egy éve keresem a hibát, Recovery annyit ír:

E:Bad bootloader arguments

"(Null)"

E:unknown volume for path [/udisk/factory_upgrade_param.aml]

E:Can't mount /udisk/factory_upgrade_param.aml


Próbáltam már új romokat is, de nincsenek aláírva...

Próbáltam LiveSuit-ot fel se ismeri...

Egyedül gyári factory jön be, az se csinál semmit, mert wipe-olhatok mindent, akkor is kuka.

Írtam üzenetet a régi forgalmazónak, mert ugye már csak ők tudnak valamit erről a nevesincs félmagyar csodáról.

Aztán képes volt nekem 3 nappal később azt válaszolni, hogy 4000 a kivizsgálás ha megjavíttatom, ha nem, ha találnak hibát ha nem, +4000-5000 a javítás és a postadíj... KEVESEBBET ÉR EZ AZ KI NEM MONDOM MI!!!

Ha valaki tudná a megoldást megköszönném.


UI: Az ADB-t meg azt se tudom, hogy kell előhozni (igen, az a szervíz mód, ami más taboknál a felfele hangosító gomb nyomásával való usb-s csatlakoztatást jelenti, itt nem megy)

2017. márc. 10. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!