Hogy lehet a Valve Hammer Editor-ban fixláni a wad fájlokat?
Csak a 16x16-os textúra működik. Pedig tele van
Mindenféle textúrával :( Nagyon megköszönném
a segítséget :)
Oszintem nem ertem a kerdesedet, probald meg ezt, hatha segit:
1.Toltsd le a Wally programot es egy csomo texturat (.bmp kell legyen es az osszes .bmp texturat rakd egy kulon mappaba!)
2.Nyisd meg a Wally-t es hozz letre egy uj .wad fajlt. Ebbe tedd bele azokat a .bmp texturakat amiket hasznalni akarsz a palyadban.
3.A .wad fajlt mentsd el es add hozza a Valve Hammer Editor texturaihoz.
4.Ugyanazt a .wad fajlt masold be a CS 1.6 "cstrike" mappajaba.
Kesz. A .bsp palyahoz feltetlen szukseges a .wad fajl (ezbtartalmazza a texturakat, ha nincs .wad fajl a cstrike mappaban, akkor minden rozsaszin-fekete kockas lesz) Vigyazz! A palya neve es a .wad fajl nevr ugyanaz kell legyen!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!