Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Hogy lehet a Valve Hammer...

Hogy lehet a Valve Hammer Editor-ban fixláni a wad fájlokat?

Figyelt kérdés

Csak a 16x16-os textúra működik. Pedig tele van

Mindenféle textúrával :( Nagyon megköszönném

a segítséget :)


2014. márc. 17. 15:09
 1/1 anonim válasza:

Oszintem nem ertem a kerdesedet, probald meg ezt, hatha segit:

1.Toltsd le a Wally programot es egy csomo texturat (.bmp kell legyen es az osszes .bmp texturat rakd egy kulon mappaba!)

2.Nyisd meg a Wally-t es hozz letre egy uj .wad fajlt. Ebbe tedd bele azokat a .bmp texturakat amiket hasznalni akarsz a palyadban.

3.A .wad fajlt mentsd el es add hozza a Valve Hammer Editor texturaihoz.

4.Ugyanazt a .wad fajlt masold be a CS 1.6 "cstrike" mappajaba.

Kesz. A .bsp palyahoz feltetlen szukseges a .wad fajl (ezbtartalmazza a texturakat, ha nincs .wad fajl a cstrike mappaban, akkor minden rozsaszin-fekete kockas lesz) Vigyazz! A palya neve es a .wad fajl nevr ugyanaz kell legyen!

2016. jan. 14. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!