Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » A SketchUp-ban hogyan lehet...

A SketchUp-ban hogyan lehet úgy textúrázni egy felületet, hogy a .3ds-be való átkonvertálás után is látszódjon rajta?

Figyelt kérdés
Néztem róla youtube-on videókat, és igyekeztem mindent úgy csinálni, aztán mégse működik. Sketchup-ban szépen beleimportálom a textúrákat, de miután exportálom 3ds-be, a Deep Exploration például már nem jeleníti meg rajta a textúrát.

2014. ápr. 21. 14:38
 1/2 anonim ***** válasza:
Hát, reverselted a felületeket? Jobbkattnál...
2014. ápr. 21. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Hú, köszi, végül ez volt a ludas. Még annyi kérdésem lenne, hogy azt meg lehet valahogy csinálni, hogy miután reverselem a felületeket, a másik oldalára is ráteszem ugyanazt a textúrát, mint ami az elsőn van? Mármint hogy meg lehet-e csinálni valahogy egyszerűbben, vagy újra be kell állítgatni az egészet?
2014. ápr. 21. 15:06

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!