Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blender 3Dben hogy tudnam...

Blender 3Dben hogy tudnam megoldani, hogy tukrozott legyen a targyam, de megis legyen elteres? (tobbi lent)

Figyelt kérdés
Edfig csak olyanokat moselleztem amik szimetrikusak. Allatok, kisebb hasznalati targyak. De most egy mesterlovesz fegyverre esett a valasztas. Ha lesz a oldalnezeti vertex halo, akkor szoktam hozzaadni a mirror effectet. es akkor set origin 3D. De itt jott a problema, mivel a mesterlovesz fegyver nem szimetrilus, az egyik iranyban kell fel tarazni oldalt. De ezzel a modszerrel meg mindjet oldalt lenne tar. Es ez nem elethu. Elore a koszonom a segitseget!

2014. júl. 16. 07:30
 1/1 tabaki ***** válasza:
Amíg a Mirror modifier rajta van, értelemszerűen nem tudod megcsinálni. Annyit tehetsz, hogy addig szerkeszted tükrözéssel, amíg a szimmetrikus része el nem készül, utána véglegesíted az Apply gombbal, és onnantól külön szerkeszted a két oldalát.
2014. júl. 16. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!