Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Ha blenderben készítettem egy...

Ha blenderben készítettem egy high poly modelt és azt akarom betenni egy játékba, az úgy működni fog?

Figyelt kérdés

2014. júl. 25. 11:31
 1/4 A kérdező kommentje:
Ez nagyon fontos,mert kipróbáltam kockákkal és téglatestekkel,hogy működik e,amit akarok csinálni játék,és működött.Csak azt nem tudom,hogy high poly modellekkel is működne e,mert most nem akarok megcsinálni egy csomót feleslegesen.
2014. júl. 25. 11:37
 2/4 A kérdező kommentje:
Valamit érthetetlenül fogalmaztam meg,vagy mi baj a kérdéssel?
2014. júl. 25. 11:51
 3/4 tabaki ***** válasza:

Az, hogy nyár van, és dél van...

Valószínűleg többé-kevésbé működni fog, és valószínűleg alaposan megkínozza a gépet. A játéknak a modell minden csúcspontját értelmeznie kell ezért használnak lehetőség szerint (very) low poly modelleket -- nem közömbös, hogy 50 pont mozgásának a többsoros matematikai képletét számolja-e ki a gép, vagy ötezerét (ugyebár, nemcsak a koordinátákról van szó, arra textúrázott felület is kerül, távlatok vannak, ötközésvizsgálat, meg mit tudom én). Lehet, hogy a pályán összesen szokott annyi képpont lenni, mint a te high poly modelledben van...

2014. júl. 25. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 tabaki ***** válasza:
+ ütközésvizsgálat
2014. júl. 25. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!