Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Blender: Mit tehetnék? (#animá...

Blender: Mit tehetnék? (#animáció; #látótávolság)

Figyelt kérdés

A Blender program 2.76b verziójában készítek egy animációt. A lemodellezett kis világom elég nagy. És a probléma az, hogy a kamerát ha egy bizonyos távolságra teszem a modellektől, akkor egy idő után semmi sem látszik, tehát gondolom ekkora a kamera látótávolsága. Ahhoz tudnám hasonlítani, amikor egy játékban későn töltődnek be a távoli textúrák. Tehát hogy tudnám megnövelni a látótávolságot?

A választ (vagy akár egy tutorial linkjét)előre is köszi :)



2016. jan. 16. 17:24
 1/3 tabaki ***** válasza:
A kamera beállításainál keresd meg a Cippinget, és növeld meg az End értékét.
2016. jan. 16. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm gyors válaszodat! ;)
2016. jan. 16. 18:29
 3/3 tabaki ***** válasza:

Á, lehetett volna abban a percben is, csak elméláztam...

Most látom, hogy Cippinget írtam, természetesen Clipping akart lenni.

2016. jan. 16. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!