MotionBuilderben egy animációt hogy szerkeszthetek olyanná, hogy szép loopja legyen? (Vagy Unityben)
Figyelt kérdés
Exportáltam egy modellt WoW-ból, csak sajnos az animációja loopoláskor kicsit ugrik. (Már kiszedtem a nem oda illő frameket, csak az a baj, hogy nem simán loopol)
Van valami átlapolásos megoldás? Vagy "tükrözés"?
Vagy Unityben meg lehet oldani, hogy kicsit kisimítsa a loopolást? Előre is köszi.
2016. jan. 18. 22:35
1/2 A kérdező kommentje:
Röviden: A kezdő és a záró frame között van valamekkora különbség, és az animáció végénél, amikor újra akarja kezdeni, akkor "ugrik" egyet a model, mert nem folytonos az animáció. És azt szeretném megoldani, hogy folytonosan menjen át a kezdeti helyzetbe, ahelyett, hogy odaugorna.
2016. jan. 18. 22:36
2/2 A kérdező kommentje:
Valaki?
2016. jan. 20. 18:14
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!