Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Tudnátok segíteni Windows 10...

Tudnátok segíteni Windows 10 nyomtatással kapcsolatos problémám megoldásában? Szépen kérem!

Figyelt kérdés
Microsoft Windows 10 operációs rendszerre (tiszta telepítés) váltottam. Sajnálatos módon USB-n keresztül csatlakoztatott HP M1132 típusú lézernyomtatóm időnként nem nyomtat a windows-zal.- Megpróbáltam driver telepítést, firmware frissítést. A nyomtatási várólistán a nyomtatás elvileg megkezdődik de semmilyen tevékenység a nyomtató részéről NEM történik. Döbbenetes, hogy ha a gépet teljesen kikapcsolom majd újraindítom, a nyomtatóval együtt, a nyomtatás gond nélkül azonnal megkezdődik. Ilyen hiba a Windows 7-nél teljesen ugyanezen hardverrel NEM fordult elő. A problémámat azért nem gondolom egyedinek, mert hajszál pont ugyanez fordult elő a mai nap egyik kedves barátomnál, teljesen más hardverrel, és egy Xerox PE220 típusú lézernyomtatóval. Ő korábban Windows Vistát használt és azon sosem volt ilyen probléma. Arra pedig nem lehet irodai munkát alapozni, hogy most épp tökéletesen működik, de ki tudja mikor fog újra megmakacsolódni és nem tudunk azonnal nyomtatni. Ez a rendszer így, sajnos használhatatlan számunkra. :( Van valakinek hasonló tapasztalata, érdemi ötlete, mi okozhatja? Mert amikor működik azonnal és jól működik. Teljesen kiszámíthatatlan, hogy mikor jön elő a dolog de nem ritka mindenesetre. Olyankor elég rossz kilépni számlázó stb. programokból, hogy a gépet teljesen kikapcsoljuk majd be, a munka meg nem halad. A Microsoftot meg el se tudom érni, senki se hallott semmi hasonlóról. De így, hogy már nem csak nálam fordult elő... Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszokat!!!

2016. febr. 8. 17:30
 1/5 anonim ***** válasza:
nem írtad, de ha még nem tetted volna meg, telepítsd fel hozzá a driver/app csomagot. Windows 10 még mindig messze van a stabil oprendszertől, nem érdemes szerintem munkára használni.
2016. febr. 8. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

[link]


ez lemaradt.

2016. febr. 8. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Ezt is próbáltam. De a gond az, hogy Xerox PE220-szal egy tök másik hardver ami korábban win7 alatt szintén azonnal és tökéletesen működött ugyanezt produkálja. :(
2016. febr. 8. 18:33
 4/5 anonim ***** válasza:
esetleg nézz szét akkor az eszközkezelő - nyomtatónál, és nézz szét az energiabeállítások között. Amúgy azt próbáltad, hogy újraindítás helyett, csak szimplán bedugod és kihúzod a kábelt? Nekem am az a leggyanúsabb, hogy energiatakarékosság miatt lekapcsolja, de ez csak egy tipp.
2016. febr. 8. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 lali51 ***** válasza:
Én a ruterhez csatlakoztattam és hálózati nyomtatóként használom.így jól müködik.
2016. febr. 8. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!