Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért rondák a textúrák?

Miért rondák a textúrák?

Figyelt kérdés
Sziasztok! GTA V -ről lenne szó, és a problémám az, hogy a távoli (Nem is annyira távoli) textúrák szélei recézettek, mégtávolabb összefolynak a dolgok. Mitől lehet ez? Minden beállítás a legmagasabbon van (8x MSAA,16x AA)
2016. márc. 29. 01:08
 1/2 anonim ***** válasza:
Anisotropic filtering
2016. márc. 29. 03:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Arra értettem a 16x AA -t. Az is maxon van.
2016. márc. 29. 11:43

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!