Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Unityben mennyire nehézkes...

Unityben mennyire nehézkes egy megbízható multiplayer szolgáltatás kiépítése?

Figyelt kérdés

A Photon (szoba alapú hálózat) ingyenes változatát már próbáltam, de annyira nem volt jó.


Ha csinálnék egy szoba alapú hack n slash játékot, akkor mennyi nehézséggel/pénzzel járna egy ilyen szerver kiépítése?


És mennyivel változna a helyzet, ha nem szoba alapú lenne, hanem MMO?


Úgy hallottam, hogy már az Unitynek alapból van egyszerű hálózati felülete. Erről mit tudtok mondani?


Tudom, hogy elég komplexek a kérdéseim, de azért remélem valaki tudna segíteni :D

Előre is köszi!



2016. aug. 1. 19:16
 1/6 anonim ***** válasza:
Minden azon múlik, hogy mennyi usert szolgálsz ki párhuzamosan.
2016. aug. 1. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Például ha egyszerre 50, vagy 100 ember használná.
2016. aug. 1. 19:25
 3/6 anonim ***** válasza:
50-100 userre simán elég egy mai átlagpécé is. de a legegyszerűbb, ha az amozontól bérelsz, mert ott a net is stabil, a hw is stabil, és pár balkikkel hw-t bővíthetsz.
2016. aug. 1. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Igazából nem ebből az iránybóűl érdekelne a kérdés.

Tegyük fel, hogy a saját gépemen futtatok egy szervert, és egy játékot szeretnék, amiben akár 100 ember sétálhat (jelenleg ennyi elég a kérdés szempontjából) a játékos képernyőjén. (és ezek az emberek a további játékosok)


Hogyan tudom ezt megoldani?


Én így képzelem el jelenleg, de nem tudom, hogy ez mennyire jó:

-Csinálok egy szerver alkalmazást, amire csatlakoznak a kliesek.

-A kliens program kezeli az inputokat, és például a mozgásról üzenetet küld a szervernek.

-A szerver ezt feldolgozza, és kiküld üzeneteket a klienseknek, akik ezt kezelik. (megjelenítik a mozgást)

2016. aug. 1. 19:46
 5/6 A kérdező kommentje:

A Unity Networkingnél csak "Room" szerű megoldást találtam, mármint hogy 1 játékos maga a hoszt.

Hogyan oldható meg, hogy egy központi szerver legyen, és az összes felhasználó kliens?

2016. aug. 2. 00:56
 6/6 anonim ***** válasza:
pl. úgy, hogy az első játékos, aki a host, nem mozdul semerre. problem solved.
2016. aug. 2. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!