Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Fallout 3-ban miért van kevés...

Fallout 3-ban miért van kevés fps-em?

Figyelt kérdés
Minden ultrán van, 1366x768 felbontás, és van amikor folyamatosan 20 fps-em van, meg olyan is, amikor egy ideig 50-60 fps-em. Laptopon játszok vele, i3 4030u proci, és 840m vga. Win10 x64, 4gb ddr3 ram.
2016. szept. 1. 16:15
 1/6 anonim ***** válasza:
A VGA gyenge, másrészt gondolom a tárgylátótávolság is maxon van, ami a drawcountot az egekbe veri, főleg egy olyan játéknál ahol szinte mindent szemét borít.
2016. szept. 1. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Mi gyenge ezen a VGA-n áruld már el? Ez egy 8 évvel ezelőtti játék, nagyon jól optimalizálva. A bf 3 low-on multiban elmegy 60-80 fps-el, a Fallout 4 is low-on 40 fps körül fut, még egyszer sem csökkent 30 alá. Nehogy már egy 8 éves játék fogjon ki rajta...
2016. szept. 1. 16:39
 3/6 anonim ***** válasza:
Asset fejlesztő vagyok, hidd el tudom miről beszélek. A VGA-d gyenge, és valószínűleg csak single channel a memóriád is, ami az alaplapi VGA-d teljesítményét felezi. Ettől függetlenül, ha lecsökkentenéd a tárgylátótávolságot növekedne az FPS mert csökkenne a kirajzolandó tárgyak száma.
2016. szept. 1. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Felezi a VGA teljesítményét? :D Elég sok tesztet néztem, amiben 8 gb ram volt 840m mellett, és ott is ugyanakkora az fps, mint nálam, akkor ez miért van? :)

Ha csökkentem a látótávolságot, az a játék rovására menne. Később venném észre az ellenséget. Akkor inkább kikapcsolom a 8-szoros élsimítást, szerintem már akkor 30 fölött lesz az fps, meg ha kell leveszem az anisotropic filtert.

2016. szept. 1. 19:25
 5/6 anonim ***** válasza:
Attól, hogy 8 giga még korántsem biztos, hogy dual-channelben van. Ilyen felbontáson amúgy se veszed észre hamarabb, mert a látótávolság negyedén jó esetben egy pixel lesz egy tárgy, rosszabb esetben meg nem is látszik, csak emeli a drawcountot. De te tudod, hogy megéri e láthatatlan dolgokat kirajzoltatni a gépeddel.
2016. szept. 1. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
[link] object fade, és object LOD fade, ezeket kellene a negyedéig lehúzni, és menne rendesen. Ettől még az ellenségeket, és a terepet rendesen látnád.
2016. szept. 1. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!