Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Hogyan csinálhatok gyengül...

Hogyan csinálhatok gyengül játékot ha nem tudok megrajzolni semmit?

Figyelt kérdés

Az inkscapehoz értek de nem tudok rajzolni azzal sem nem lesz szép ráadásul ezer évig tart valami apróság megrajzolása is pl egy kőfal belevésett lépcsőkkel, rózsa, hajók, bármi.


Utálom hogy nem lesz szép és hogy így is sokáig tart.


2017. febr. 21. 19:19
1 2
 1/19 A kérdező kommentje:

bocsi.

gyengül az egyedül akart lenni.

2017. febr. 21. 19:19
 2/19 anonim ***** válasza:
Mondanám hogy sehogy, de ez nem igaz. Nyilván ha egy festői hátterű kalandjátékot szeretnél, ahhoz nem árt a szèp grafika, de számtalan olyan játék lehet, amihez nem szükséges komolyabb rajztudás.
2017. febr. 21. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
Attól függ miben készíted a játékaidat. Unity-hez pl ott az asset store, onnan csomó textúra, modell, hang ... stb ingyen felhasználható. Továbbá kezdő játékfejlesztőként érdemes a design-t a rendelkezésre álló eszközökhöz igazítani! Rajztudás és modellezés nélkül is lehet látványos/hangulatos játékokat készíteni, csak fantázia kérdése. Érdemes más népszerű, egyszerű kinézetű játékokat tanulmányozni és tanulni belőlük! Van nem egy olyan népszerű játék, aminek a design-ja szimpla kockákból van összerakva.
2017. febr. 21. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
32%

Ha utálod, ne csináld!

Ha pénzt kapsz érte, akkor meg szólj a főninek, h szerezzen grafikust!

2017. febr. 21. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:

Írj szöveges kalandjátékot.

Ahhoz nem kell tudni rajzolni.

Gépelni meg csak tudsz.

2017. febr. 21. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 A kérdező kommentje:

Ezt úgy érted hogy úgy írjak mint egy író vagy mint egy programozó? Ha az utóbbi ahhoz ,akkor grafika is kéne hogy tesztelni lehessen de talán az előbbire gondoltál.


Egyébként nektek mennyi idő megrajzolni? Mondjuk egy sziklást mondjuk belevéset lépcsőkkel mintha egy lépcsős sziklás hegyoldal volna korlátokkal itt ott hogy fel lehessen menni rá könnyen.

2017. febr. 21. 21:32
 7/19 anonim ***** válasza:

Ma, így 2017-ben a tájakat generálni szokták "okos" algoritmusokkal a megadott peremfeltételek alapján. Te sem gondolod komolyan, hogy grafikusok komplet hegyeket design-olnak egy megyényi bejárható területen, és egyesével pakolják oda őket.


A legismertebb példa erre -minden fikázás ellenére- a No man's sky, ahol egy deka grafikus nem dolgozott a felszíni formákon, barlangokon, stb...

2017. febr. 21. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
100%

Tanulj meg egy 3D modellezőt használni, mondjuk a Blendert. Letöltöd a Blender kézikönyv 1-2 kötetét, elolvasod, csinálod, kevés tudással is egész jó dolgokat lehet alkotni. Egy hét alatt megtanulható, de ha adsz magadnak egy hónapot, akkor elég magas szintre fel tudod tornászni magad.

Ilyen --> [link]

és ilyen --> [link]

dolgokat pár perc alatt meg tudsz csinálni, kicsit több ráfordítással meg még ennél sokkal jobbakat.

2017. febr. 21. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 A kérdező kommentje:
ajánlanál egyet ami árban is tűrhető?
2017. febr. 21. 22:46
 10/19 A kérdező kommentje:
oldalnézetes 2d gamehoz kell nagy pályákhoz mint az ori and the blind forestban
2017. febr. 21. 22:47
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!