Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért nem nyílik meg a Microso...

Miért nem nyílik meg a Microsoft store? ( Windows áruház )

Figyelt kérdés

Amióta megújult a Windows áruház, és a microsoft store nevet viseli, azóta nem nyílik meg se az áruház, se az áruházból származó alkalmazások. A telepített áruházból való programok így néznek ki: [link]

A WSRESET-et már próbáltam, de nem segített.



2017. okt. 30. 10:12
 1/9 anonim válasza:

[link]


Nekem is nemrég ugyanez volt, és ezzel a link-el meg tudtam oldani.

Ha valamiért nem érted, írd be ezt:microsoft store uninstall reinstall


(amúgy ezzel az összes microsoftos program újratelepítődik pl.: Paint 3D, Naptár, stb.)

2017. okt. 30. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

a legelső módszernéél ezt az üzenetet írta ki:

Add-AppxPackage : Cannot find path 'F:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.WindowsStore_11709.1001.27.0_x86__8wekyb3d8bbwe' because it does not exist.

At line:1 char:1

+ Add-AppxPackage -register "F:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.Win ...

+ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

+ CategoryInfo : ObjectNotFound: (F:\Program File...__8wekyb3d8bbwe:String) [Add-AppxPackage], ItemNotFoundException

+ FullyQualifiedErrorId : PathNotFound,Microsoft.Windows.Appx.PackageManager.Commands.AddAppxPackageCommand


a 2. módszernél pedig ezt, csak sokkal többet, de azokat nem másoltam ki:

Add-AppxPackage : Cannot find path 'C:\AppXManifest.xml' because it does not exist.

At line:1 char:37

+ ... s| Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.I ...

+ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

+ CategoryInfo : ObjectNotFound: (C:\AppXManifest.xml:String) [Add-AppxPackage], ItemNotFoundException

+ FullyQualifiedErrorId : PathNotFound,Microsoft.Windows.Appx.PackageManager.Commands.AddAppxPackageCommand


Add-AppxPackage : Cannot find path 'C:\AppXManifest.xml' because it does not exist.

2017. okt. 31. 08:43
 3/9 AntZ ***** válasza:

Futtasd rendszergazdai powershell-ben (Jobb egér katt a tálcára > feladatkezelő, majd amennyiben kis nézetben jelenne meg, úgy kattints a több részlet gombra alul. Kattints a Fájl fülre > új feladat futtatása. Tegyél pipát a feladat létrehozása rendszergazdai jogosultsággal opció elé), majd írd be a mezőbe:

Get-AppxPackage -AllUsers| Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}

2017. okt. 31. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
ugyanazokat írta ki mint az előzőnél
2017. nov. 1. 10:32
 5/9 AntZ ***** válasza:

Az már baj. Csökkentett módban, rendszergazdai parancssorba (windows gomb + X),

másold be az alábbi parancsokat egyenként, futtasd, várd meg ameddig a vizsgálat eléri a 100%-t:


sfc /scannow

Dism /Online /Cleanup-Image /CheckHealth

Dism /Online /Cleanup-Image /ScanHealth

Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth


Ezek sokáig fognak futni. Az utolsó folyamat végén indítsd újra a gépet. Minden egyes hibajavító parancsnak hiba nélkül le kell futnia, vagy ha talál valami hibát, akkor azt megjavítja. Ha hibaüzenettel leáll valamelyik, akkor ott csak az újratelepítés fog segíteni.

2017. nov. 1. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
hiba nélkül leefutott, de az áruház továbbra is rossz. :(
2017. nov. 3. 08:54
 7/9 AntZ ***** válasza:

És ha csak ezt futtatod rendszergazdai power shell-ben?

Get-AppxPackage -AllUsers

2017. nov. 3. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Kedves AntZ! Nagyon köszönöm az eddigi segítséged, de a problémám megoldódott. Írtam közbe a Microsoft community weboldalán, és ott is írtak olyanokat amit, de ők se tudtak nagyon segíteni. Végül azt ajánlották, hogy állítsam a gépet alaphelyzetbe. Lehet, hogy az egész rendszert újra kellett telepítenem, de most legalább jó az áruház. Mégegyszer köszönöm az eddigi segítséged!
2017. nov. 4. 12:55
 9/9 AntZ ***** válasza:
Szívesen!
2017. nov. 5. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!