Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » VFX készítés program?

Barnaboldizsar12 kérdése:

VFX készítés program?

Figyelt kérdés
VFX el szeretnék foglalkozni (vagy legalább is megpróbálni). After Effectet tanulom, ezelőtt 3ds maxot tanultam de szeretnék át térni Maya-ra mi a véleményetek mit mire?

2018. ápr. 24. 20:14
 1/7 tabaki ***** válasza:
Egyelőre teljesen szabad kezet adok neked a döntésben, de ez még változhat, ha valaha sikerül dekódolnom a kérdést.
2018. ápr. 25. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Szóval a jövőben VFX-el szeretnék foglalkozni, milyen programokat kéne tanulnom?
2018. ápr. 25. 17:46
 3/7 tabaki ***** válasza:

Egyikkel sem járhatsz rosszul. Nyilván az After Effects az, amelyik deklaráltan erre született, de a 3D-animáció felől indult szoftverek esetében is természetes már ez a felhasználás. Én történetesen kedvelem a Mayát, de ez ne befolyásoljon a döntésedben, amire... miért is van szükség? Nem az a természetes, hogy ezeket (meg a többi fontosabbakat) nagyjából kitanulod, aztán azt húzod elő a szerszámosládából, amelyik az adott feladatra éppen a legkényelmesebb?

De oké, mondjuk elhatároztad, hogy többre nincs pénzed, de egyet megveszel közülük, melyik legyen az? Szerintem nem lehet megmondani. Ezek mind nagyon sokat tudnak, és mind a hatékony munkára lett tervezve, csak éppen eltérő szemlélettel, és a felhasználótól függ, hogy melyikkel tud jobban azonosulni. Én az AE-ről nem tudok mit mondani, mert csak videókból ismerem, de például a Mayával azonnal megbarátkoztam, míg a Maxet minden tudása ellenére utálom -- viszont van ismerősöm, akinek meg az áll úgy kézre, hogy eszébe sem jutna mással kínlódni. Sokan szeretjük az ingyenes Blendert a frappáns és egyszerű megoldásaiért meg a kényelmes kezeléséért, ugyanakkor mások szerint ilyen ördögszülte, kezelhetetlen programot a föld még nem hordott a hátán. A tanulság csak annyi, hogy ismerj meg minél több lehetőséget, és ha okvetlenül csak egyet muszáj használnod, azt a saját tapasztalataid alapján magad válaszd ki.

2018. ápr. 25. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Nos, filmes iparban szertenék majd elhelyezkedni, eddig 3ds maxet "tanultam" igazából netről, most a mayát próbálgatom mert azt mondták az filmes téren hasznosabb és azt nem tudom ez mennyire igaz, mert 3ds maxben szerintem könnyebb modellezni, és utánna úgyis azt kell át vinni AE-be vagy van valami különbség amit a maya jobban tud?
2018. ápr. 25. 22:12
 5/7 A kérdező kommentje:
Nos, filmes iparban szertenék majd elhelyezkedni, eddig 3ds maxet "tanultam" igazából netről, most a mayát próbálgatom mert azt mondták az filmes téren hasznosabb és azt nem tudom ez mennyire igaz, mert 3ds maxben szerintem könnyebb modellezni, és utánna úgyis azt kell át vinni AE-be vagy van valami különbség amit a maya jobban tud? Köszi a választ
2018. ápr. 25. 22:12
 6/7 A kérdező kommentje:
Bocsánat 2x küldte :/
2018. ápr. 25. 22:13
 7/7 tabaki ***** válasza:
Nehogy azt hidd, hogy én olyan nagyon értek hozzá. Az ősidőkben, több verzióval ezelőtt próbálgattam mindkét nagy 3D-programot, még azt se mondhatom, hogy túlságosan elmélyedtem bennük, nem is tudom, hogy most hol tartanak. Amennyire tudom, a Mayának leginkább az animációs lehetőségeit dicsérik, de ha azt úgyis AE-ben csinálod, akkor gondolom, túl nagy jelentősége nincs. Ha a Max logikája neked jobban fekszik, csináld azzal.
2018. ápr. 25. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!