Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Mi a neve a blender festőeszkö...

Mi a neve a blender festőeszközének amivel közvetlenül a 3D-s térben tudnék átfesteni vagy elmaszatolni egy hibát?

Figyelt kérdés
hallottam hogy van ilyen de nem tudom hogy kéne rákeresnem és igazából cinema 4d-ben akarom majd használni ha ott is megvan ez a lehetőség csak nem tudom ennek mi a "hivatalos" elnevezése.

2018. aug. 1. 23:46
1 2
 11/17 tabaki ***** válasza:

Hát, bocsánat, de nem tudok mit linkelni, mert csak a magam ötletei alapján kísérleteztem. De nem felejtkeztem el rólad, csak meglehetősen zsúfolt hétvégének nézek elébe, ezért nem tudom, mikor érek rá -- meg aztán egy-két dolgot még ki szeretnék tapasztalni.

„A textúraátfestés a kulcs vagy a váz összevonása”

Mivel nem tudom, te mit csinálsz, még a probléma sem egyértelmű, nemhogy a kulcs... Lehet az is, hogy felsülés lesz a vége, és valami egészen másra válaszolok majd, mint ami téged foglalkoztat, de attól még érdekesnek ígérkezik.

2018. aug. 4. 01:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:

Tabaki, annyit megértettem (kérdező majd kijavít, ha rosszul tudom), hogy van egy modell, amit nem a kérdező épített fel nulláról, hanem egy olyan programot használt, amiben vannak animálható sablon modellek. A kérdező ezt akarja egyedibbé tenni, amire létezik egy olyan eljárás, ami levágja a fejet a sablonról, és egy másikat rak a helyére. Innen jön az, hogy két különböző objektum jön létre, az egyik a fej nélküli test, a másik csak a fej. A probléma az, hogy ahol a fej és a test találkozik, van egy textúra hiba, vagyis nagyon látszik, hogy csak rá van nyomva egy testre egy totál másik fej. A program pedig nem valami segítőkész ebben, szóval át akarja vinni pl. Blenderbe, és ott a két objektum elválasztását a textúrán összemosni. UV-ba azért nem tud belenyúlni, mert ugye két külön objektum, azaz két külön UV. Blenderben valahogy egyesíteni akarja a beriggelt fejet és a testet és aztán csak a festő eszközzel rámenni és kijavítani a textúra hibáját.


Ez az, amit én értettem elejétől a végéig, de a kérdezó majd kijavítja, ha rosszul tudom. Én nem Blendert használok, úgyhogy sajnos nem tudok segíteni.

2018. aug. 4. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
Vagyis a történet akkor igaz, ha a kérdező az a személy, akire gondolok. (Ha meg összetévesztettelek valaki mással, akkor ezer bocsánat)
2018. aug. 4. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 A kérdező kommentje:

nem nem tévesztettél össze


és igen pontosan ez a problémám

2018. aug. 4. 13:53
 15/17 A kérdező kommentje:
és nem baj ha késve érkeznek a válaszok minden segítségért hálás vagyok.
2018. aug. 4. 13:54
 16/17 tabaki ***** válasza:

Hm.

#12 leírása (köszönet érte!) alapján olybá tűnik, mintha mondjuk valami SFM-hackről lenne szó... Én a korlátos mobilnetem miatt ódzkodom attól, hogy online kapcsolatot igénylő programokat telepítsek (tudomásom szerint az SFM ilyen), ezért nem tudom kipróbálni, hogy a modellek hogyan kerülhetnek be a Blenderbe, illetve onnét vissza a rendeltetési helyükre. De magán a Blenderen belül érdekes lenne, hogy vajon találok-e módot a modellek szabás-varrására -- mert ez azért egy kissé más dimenzió, mint amikor direkt ezzel a céllal hozok létre néhány vertexes/csontos próbatárgyakat. Csinálhatnál nekem egy ilyen Blender-szcénát, két berakott figurával (nem kell, hogy az általad használni kívántak legyenek), amivel kísérletezhetnék, hogy képes vagyok-e operálgatni őket.

2018. aug. 4. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat
2020. júl. 9. 23:00
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!