Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » Szeretnék segítséget kérni,...

Szeretnék segítséget kérni, hogy egy webáruháznak milyen funkcionális és nem funkcionális követelményeknek kell megfelelnie?

Figyelt kérdés

2020. nov. 8. 14:25
 1/2 anonim ***** válasza:
Fel kell lennie tüntetve az üzemeltető cég vagy egyéni vállalkozó nevének, adószámának, e-mail címének (a kontakt form nem e-mail cím! nem tiltott, de önmagában nem elégséges) és telefonszámának. Az áraknak tartalmaznia kell az ÁFÁt, ki kell lennie írva a szállítási díjnak, illetve érdemes készletinformációt és várható szállítasi időt is megadni, ezt rendszeresen (lehetőleg automatikusan) frissíteni. A már nem elérhető, végleg elfogyott termékeket minél előbb el kell távolítani az oldalról. Nem szabad olyat állítani, hogy itt a LEGjobb, LEGolcsóbb az adott termék, valamint semmi olyan szöveg nem jelenhet meg, amivel a vásárlót olyan döntés meghozására készteti, amit magától nem tett volna meg. Nem lehetnek további rejtett költségek (pl kényelmi díj), minden költségnek és díjnak a termék ára mellett szerepelnie kell még azelőtt, hogy a vásárló a kosárba rakja.
2020. nov. 8. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Először is köszönöm a gyors választ.Még annyi lenne a kérdésem, hogy a felsoroltak közül melyik tartozik a funkcionális, és melyik a nem funkcionális követelmények csoportjába?
2020. nov. 8. 14:41

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!