Kezdőoldal » Számítástechnika » Weblapkészítés » HTML sorok megjelenítés...

HTML sorok megjelenítés frontenden hogyan lehetséges?

Figyelt kérdés
Egy weboldalon kellene megjelenítenem sima szövegként html sort. Tehát ne dolgozza fel a böngésző. Próbáltam rákeresni, de azt sem tudom, hogyan. Amit találtam, az más, mint amit szeretnék. Mit kell beírnom a szerkesztőbe elé/mögé?
2023. júl. 21. 14:40
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
8%
A backenden használt nyelv dokumentációjában mit olvastál?
2023. júl. 21. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Semmit! Nem programozó vagyok, csak egyszerű admin. Kollégáknak írok egy kis segítséget, és ennyit kellene csak kiírni: <p class="fa fa-truck icon_cms fa-3x"></p>
2023. júl. 21. 14:47
 3/15 anonim ***** válasza:
Akkor inkább írd be sima szövegszerkesztőbe, és oszd meg nekik...
2023. júl. 21. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:

Értem! Tehát ha egy webhelynek van csak a személyzet részére elérhető része, ahova sok-sok oldalas kézikönyvet írok, akkor legyen ott egy olyan rész, hogy lásd sajtcetli? Biztosan van megoldás, mert rengeteg html css stb. oktatóanyag van a neten, amelyikben megjelennek html sorok, csak a technikáját nem tudom.

Drupalban úgy emlékszem [code][/code] közé kellett zárni, és akkor megjelentek a sorok (De a tokent lecserélte, nem ez ment ki).

2023. júl. 21. 14:53
 5/15 anonim ***** válasza:
Linkelheted eleve ott.
2023. júl. 21. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:

Escape-elni kell:

[link]

2023. júl. 21. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
100%
Cseréld le a HTML-elemeket alkotó relációs jeleket ("kisebb mint"/"nagyobb mint") a megfelelő HTML-entitására ( [link] ).
2023. júl. 21. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:

Két lehetőséged van:

Vagy belerakod egy szövegdobozba:


<textarea><p class="fa fa-truck icon_cms fa-3x"></p></textarea>