Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » DM webshopból szállítással...

DM webshopból szállítással kapcsolatos kérdés?

Figyelt kérdés

Nemrég rendeltem a DM-ből és két dolog nem egyértelmű számomra:

1. Ajtóig szállítanak? A sprinter futárszolgálat jár elvileg, és az ők oldalukon nem találtam információt arról, hogy az emeletre is felhozzák-e a csomagot vagy csak az első zárható kapuig. Mivel sok dolgot rendeltem és nehezek ezért nem mindegy számomra és úgy akarok készülni, hogy ezt tudom.


2. Nemrég jött meg az e-mail, miszerint átadták a futárszolgálatnak és két nyomkövetési számot adtak. Ezek szerint ketté szedték a csomagomat és két különböző dátumon is jöhet? Vagy csak nem fért el egy dobozba és kettő részbe adták fel?



2022. júl. 19. 08:23
 1/3 anonim ***** válasza:

Az első zárható ajtóig. Ha társasházban laksz, ez az utcai bejáratot jelenti, nem a lakásajtót. Ha ráérős a futár, akkor esetleg megszán, de ezzel nem lehet számolni. Ha két csomagszám van, akkor igen, eltérő nap is érkezhetnek. De ha egyszerre adták fel, ez nem tűnik valószínűnek.

Én pont azért nem rendelek a dm-től, mert nem kézbesítik lakásajtóig. Mindenkit arra biztatok, hogy bombázzuk az ügyfélszolgálatot azzal, hogy válasszanak normális futárszolgálatot, mert ez a Sprinter abszurd. Már nem rendelek olyan üzletből, ahol Sprinter vagy MPL a kiszállító.

2022. júl. 19. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszi. Pont olvastam a Sprinterről itt a véleményeket és tényleg nagyon sokan panaszkodnak rájuk :/ Illetve próbáltam erre keresni a Sprinter oldalán és megláttam hogy van Live-Chat funkció. Ott írtam az "ügyfélszolgálatnak" udvariasan és megkérdeztem meddig szállítják a csomagot. Ott azt írta, hogy ha van emelet és ajtószám megadva akkor egészen az ajtóig. De kezdek ebben kételkedni.
2022. júl. 19. 12:23
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
Na, az én “befejező esetem” az volt, hogy dec. első hetében megrendeltem a szokásos háztartási és babatermékeket. A dm másnap átadta a futárszolgálatnak. Innentől 2 hétig semmi, utána elkezdtek ígérgetni, hogy majd holnap, majd holnap szállítják. Mire karácsony előtt, 23-án végre jött, hogy most már tényleg a futárnál van a csomag. Futár felhív, hogy majd menjek le az utcára. Mondom, mi van?! Nem tudok csomagokat cipelni egy pár hós babával a kezemben! De hogy ő nem jön fel. Na, persze a szabályzatukban én se találtam ezt, de amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot, ők megerősítették és emlékeim szerint meg is mutatták leírva. Könyörögtem nekik, hogy legyenek emberségesek, különösen azután, hogy hetek óta rugdossák a csomagom a raktárban, már pelenkázni nem tudok, plusz nem miattam van a nagy karácsonyi hajtás, mi tudatosan befejezünk minden rendelést és boltlátogatást dec.első hetében. Akkor a hölgy megígérte, hogy megbeszéli a futárral, hogy jöjjön fel. Aztán hív a futár, hogy menjek le, ő megmondta, nem kereste az ügyfélszolgálat. Hát, volt vagy fél óra, mire lementünk, tizenkétszer felért volna a pasas addig. Nagy nehezen felküzdöttem magunkat a lépcsőn a negyedikre, nézve hogy miért ilyen nehéz a rendelt pelenka, meg törlő. Otthon kinyitom: hát nem az én rendelésem küldték el a nevemre, hanem valakinek a karácsonyi ajándéknak szánhatott tusfürdő csomagjait…! Persze ez a dm hibája, de a futárszolgálatot is ők választották. Lehet, hogy azóta változott a szabályzat, mert nem is tudom, mi az értelme a futárnak, ha nem a lakásodig szállít. Ha az égigérő fa tetején van a fészked és nincs lift, oda is.
2022. júl. 19. 18:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!