Kezdőoldal » Szépség és divat » Smink és kiegészítők » Hogyan változtassak ezen, zavar?

Hogyan változtassak ezen, zavar?

Figyelt kérdés
25 éves nő vagyok, de 16nak nézek ki...Leírva is elég durva, na de az életben...Természetes szőke hajam van, kék szemem és gyerekarcom...Sehol sem vesznek komolyan emiatt...Hogyan lehetnék "vadabb", "határozottabb"? A munkahelyemen is mindig "kislány"nak hívnak a kollégáim, akik 50esek. Gimnáziumban tanítok..azért is lenne fontos "öregíteni","komorítani" magam. A szülők mikor bejönnek a suliba azt hiszik, hogy diák vagyok...Azok a diákok akiket nem tanítok meg néha odajönnek, hogy szia neked hol lesz órád.. Elég kellemetlen, persze néha nevetséges is...Próbálkoztam már pár sminkkel, de nem tűntem tőle öregebbnek...Az első órákon a gyerekek azt találgatták, hogy tanárnő hány éves?16, 19, 20..21, szerencsére van tekintélyem, jól haladunk az anyaggal, de jó lenne ha nem néznének tininek.
2012. nov. 16. 19:58
 1/9 anonim ***** válasza:
Örülj neki, majd mikor 50+ leszel, irigykedni fognak rád ;)
2012. nov. 16. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
a sötét haj öregíti az embert
2012. nov. 16. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Nem értem a gondod, én 27 vagyok, 15-nek néznek általában, de ez egy nagyon jó dolog...

Persze sötétebb haj meg komoly smink, komoly ruhák biztos öregítenek. Ha mindenképp ezt akarod. Más megoldás nem nagyon van.

2012. nov. 16. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Kicsit off de meg kell kérdezzem: még eladósorban vagy vagy már elfogytál?:P
2012. nov. 16. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Szia!

szemüveeg?konty?

2012. nov. 16. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Elegánsabb öltözködési stílus?


Egyébként én úgy vélem, leginkább a fellépésen múlik a dolog.