Kezdőoldal » Szépség és divat » Smink és kiegészítők » Szerintetek nagyon durva ez a...

Szerintetek nagyon durva ez a smink a mindennapokra? Még kezdő vagyok, segítség!

Figyelt kérdés

Szóval mindennapi sminkem sorrendben ez:

- BB krém

- púder

- alapozó

- púder

- korrektor

- púder

- pirosító


majd pedig szemfestékek.


A lényegi kérdésem az, hogy minden réteget le kell fedni púderrel, vagy a BB krémre mehetne egyből az alapozó?


27 vagyok, most kezdtem el nemrég egy nívós helyen dolgozni (államigazgatás), ahol nem megengedett a pattanás, ronda arcbőr. De nekem mégis az van, pedig helyesen étkezem, sportolok, stb.


Szerintetek ez a rétegelt alapozás milyen? Vagy mit javasoltok?


2014. máj. 30. 08:47
 1/9 anonim ***** válasza:

Ez nem smink, konkrétan vakolat. A bőrödet tuti hazavágja, lehet, hogy most elfedi a problémákat, de elég hamar olyan szinten ragyás leszel, hogy a fejedre húzott zacskóval sem tudod eltakarni. Menj kozmetikushoz, bőrgyógyászhoz, és kezeltesd az alapproblémát inkább.

Azért az államigazgatásban sem fognak kirúgni, ha van 1-2 bőrhibád, hidd el. Persze el lehet fedni, de inkább vegyél egy jó fedőképességű alapozót (olyat, ami problémás bőrre való), arra egy jó korrektort, ahova muszáj és egy KEVÉS púderrel fixáld a végén. Erre jöhet egy kis pirosító - már ha por állagút használsz, ha folyékonyat, zseléset, akkor azt a púder előtt vidd fel inkább. Nem tudom elképzelni, hogy a jelenlegi "sminked" normálisan nézne ki. Tuti messziről lerí, hogy ki vagy vakolva. Az sokkal feltűnőbb, mint egy patti, és egy komoly munkahelyen nem különösebben szeretik azt se, ha úgy nézel ki, mint egy... olcsó nő.

Esetleg azt tudom még javasolni, hogy ha kozmetikusnál vagy, kérd meg, hogy tanítson meg sminkelni alapszinten, és segíthet megtalálni a legjobb termékeket is.

2014. máj. 30. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%