Kezdőoldal » Szépség és divat » Smink és kiegészítők » LÁNYOK! Meg tudnántok mondani...

LÁNYOK! Meg tudnántok mondani hogy milyen sminkeket vegyek ami szükséges a sminkeléshez? (kezdő vagyok)

Figyelt kérdés
Szőke a hajam, kék a szemem és nagyon világos szinű a bőröm

2016. jan. 8. 14:45
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:

Ha szép a bőröd, akkor egyelőre tök felesleges az alapozó-korrektor-púder-pirosító stb. Fogod még használni eleget a jövőben.

Én is arra szavazok, hogy egyelőre most csak egy minőségibb szempillaspirált, egy fekete szemceruzát, meg mondjuk egy nude (természetes, világos színekből álló) szemhéjpúder palettát vegyél.

2016. jan. 9. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
Szerintem ha szép az arcod és nincs pattanásod, akkor csak korrektort használj a szemed alá, ha ott karikás vagy, de ezt se muszáj. Ezen kívül szempillaspirál, szájfény vagy valami natúr színű ajakápoló, esetleg szemceruza (fekete vagy barna).
2016. jan. 9. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:
Persze hogy lehet alapozot hasznalni akkor is, csak szerintem felesleges. 13 evesen eleg a szempillaspirall es egy kis szajfeny, vagy ruzs :) Max egy kis pirosito, ha sapadt az arcod, vagy ugye nagyon vilagos a borod.
2016. jan. 9. 15:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:
Kék szemhez kötelező egy kék szemceruza! Azzal és egy fekete szempillaspirallal csodákat erhetsz el :) Különben pedig ha akarsz kísérletezni pl otthon barátnőkkel akkor vegyél egy kék-ezüst szemhejpudert
2016. jan. 9. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

Sziasztok!

Én is 13 éves vagyok. Elég szépnek mondható a bőröm, nem pattanásos. Látom a többi velem egykorú lányt sminkelni. Vannak elég csúnya lányok, akik telekenik magukat, de szerintem (személy szerint ez használnám magamon) egy halvány rúzs/szájfény szempillaspirál, és esetleg korrektor.

2016. márc. 7. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?