Kezdőoldal » Szépség és divat » Tetoválás » Szerintettek milyen? Kep

Szerintettek milyen? Kep

Figyelt kérdés

Sziasztok, meg kezdő vagyok 3-4 honapja foglalkozom tetovalassal. Meg kozel sem vagyok olyan szinten mint rajzilag. Szerintettek milyenek lettek?


1.

[link]


2.

[link]



2016. júl. 18. 13:10
1 2 3
 1/23 A kérdező kommentje:

2.

[link]

2016. júl. 18. 13:13
 2/23 anonim ***** válasza:
100%
Elég jó úton haladsz. Még van még mit pontosítani de szerintem menni fog. :)
2016. júl. 18. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 anonim ***** válasza:
29%
Szerintem ne erőltesd .. mert nem fog javulni...
2016. júl. 18. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 A kérdező kommentje:
Koszonom:) 2. En nem igy gondolom... Kar lenne, feladnom hiszen rengetteg penzt es idot fektettem mar bele... Es ami, a legfontosabb az h nagyon szeretem amit csinálok... Ugy érzem h van hova fejlődnöm es meg tudok is fejlődni... Első tattomhoz kepest sokkal jobb vagyok. Bar én soha, nem voltam magammal megeledve. Se rajzilag sem ahogy tetovalok. Bar lehet, akkor is igy gondolnal ha pro lennek. Tetovalass sokkal másabb mint, a rajz. Rajnal sok tapasztalatom van a tetoválással ellenben szinte semmi. Rajtam is szinte a 0nal kezdtem es egy ev alatt, eljutottam arra a szintre h sok tetováló meg fele igy sem tud rajzolni mint én. Nem nagykepusegbol irtam ezt v valami... Szerintem mindenki tud fejlődni kérdé az h mennyire akarja...
2016. júl. 18. 14:07
 5/23 anonim ***** válasza:
63%
Szerintem nagyon jók csak így tovább! :* Gyakorlat teszi a mestert... elsőre nem rosszak 18L
2016. júl. 18. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:
63%
Szerintem ezek egy kezdőhöz képest nagyon jók! Hány embert tetováltál eddig? És mikor kezdted?
2016. júl. 18. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 A kérdező kommentje: