Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » Már 3éve és 3 hónapja szedek...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Már 3éve és 3 hónapja szedek fogamzásgátló tablettát, az elején rendszeres volt a menszeszem mármint 3-4 napon szokott meg jönni, de egy ideje 6-7 napon szokott megjonni ez baj?

Figyelt kérdés

szept. 17. 12:04
 1/3 anonim ***** válasza:
Nem.
szept. 17. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Nem baj, de lehet másik készítményt kellene felíratnod. Idővel változik az ember horomonháztartása. Apropó nem kaptál covid oltást? Gyakori mellékhatás hogy a ciklust felborítja (akkor is ha tabival szabályozott).
szept. 17. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Rendben köszönöm szépen, nem kaptam :)
szept. 19. 14:51
Kvizlabirintus - Még nem járt le a kalandorok kora

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!