Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Szexualitás » Fogamzásgátlás » Ezelott ket evvel vettem be...

Figyelem! A Szexualitás kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Ezelott ket evvel vettem be 72 ora tabletat es eddig semi baj nem volt a menstruaciommal de most az utobbi ket honapban kesik vagy meg sem jon. Ez meg befolyasolhatja?

Figyelt kérdés

2015. dec. 14. 19:18
 1/3 anonim ***** válasza:
bár nem értek az ilyen dolgokhoz, szinte biztos hogy semmi köze a két dolognak egymáshoz
2015. dec. 14. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Teny,hogy a hormonok nehezen(tobb ido kell nekik) urulnek ki a szervezetbol,de nem hiszem,hogy ez okozza a problemat.Mindenkepp keress fel egy nogyogyaszt!
2015. dec. 14. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Most komolyan, ez most olyan, hogy kb 1 évvel ezelőtt ment a hasam, vagy kihánytam a gyógyszert, de azóta rendszeresen szedem, és most bajom van, akkor most van összefüggés az események között???

Jaj nekem, esti agyfárasztó kérdések egyike ez!


Miért lenne? A 72 órásinál azonnal kiütközik, ha bármi bajod lenne!

Gondolom stresszes életet élsz, és azért késik, vagy terhes vagy, vagy mit tudom én.

Csinálj egy tesztet, ha negatív, akkor stressz.

2015. dec. 14. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!