Kezdőoldal » Szórakozás » Anime, manga » Tudnátok nekem ajánlani ilyen...

Tudnátok nekem ajánlani ilyen animéket?

Figyelt kérdés

Olyan animét keresek ami romantikus, de nem erre van kihegyezve a történet. Amiben nagy szerepet játszik, de nem csak ez a fő mozgatórugó.

Pl olyan anime amiben a főszereplőknek különleges képességeik vannak, vagy ilyesmi.

Szóval nem olyan tipikus romantikus animét keresek, inkább egy kicsit fantasysabb, extrább változatot.

Nem tudom ez így mennyire érthető, és bocsánat ha nem érthető.

Egyébként nem tudom mennyire segítség, de (mivel elég kezdő vagyok anime téren így csak ilyen példát tudok hozni) erre egy jó példa a The Remarried Empress (webtoonos képregény).

Az is lehet hogy ezzel csak még inkább összezavartalak titeket, szóval előre is köszönöm azoknak aki kibogarásszák ezt a katyvaszt.



2021. júl. 21. 00:58
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
57%
Douluo Dalu
2021. júl. 21. 06:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
71%
talán a Fruits Basket, Akatsuki no Yona és a Kamisama Hajimemashita
2021. júl. 21. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Shingeki no Bahamut: Virgin Soul
2021. júl. 21. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
Kokoro Connect esetleg.
2021. júl. 21. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim válasza:
66%
Your name (Kimi no na wa)
2021. júl. 21. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
51%

+1 szavazat a Douluo dalu-ra :)

Bár mivel nem japán, így nem nevezhetjük igazán animének, mielőtt valaki belekötne :)

Kínai animációs sorozat :)

2021. júl. 21. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
44%