Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Lol supportnak nehány jótanács?

Lol supportnak nehány jótanács?

Figyelt kérdés

Kezdő vagyok és azt a tanácsot kaptam,válasszak 3 hőst,akikkel gyakoroljak,és ez vezet majd eredményhez. Nos kipróbáltam az összes support hős típust, (utility,mage,tank) ezáltal az összes hőst. Mentem minddel jópár meccset,de nem tudok dönteni melyik legyen az a 3 hős. Zömében közel azonos teljesítményt nyújtottam a legtöbbjükkel,és kb minddel élvezem a játékot. Azt is mondták, hogy low eloba nem számít a counterpick (kb plat4-ig).

Mi alapján döntsek? Legyen egy utility,egy mage ,és egy tank support mainem? Vagy nézzem a győzelmi mutatóikat az elomban? Vannak szempontok ami alapján válasszak? Az a "baj",rengeteg jó hőst lehet vinni bot lane supportnak,és nem tudok dönteni. Kicsit talán a mage-felé húz a szívem. A mid lane is tetszik de az másodlagos szerepben.



2020. dec. 10. 02:06
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Mindig olyat hozz ami passzol az adchez. Ha megegyezik a tudásod az összes support hősön belül az jó. Tanuld ki az összes típust. Előnyösebb 3hőssel játszani de az a legjobb ha az összessel tudni fogsz, a helyzethez kell alkalmazkodni
2020. dec. 10. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
80%
Low eloban nem muszáj az adchez passzolnia. Játaz azzal amivel jol megy és tetszik low eloban majdnem mindegy mit pickelsz.A tudj 3 hőssel játszanit ajánlják, de én ezt se tartom feltétlen fontosnak. Itt vagyok példának én: csak Vel'koz supportot játszok rankeden is és gold plat körül vagyok, nos Vel'koz pont olyan champ hogy néha se bannolják/pickelik igy könnyű mindig csak vele játszani ha mégis bannolják hozok Xerathot (nagyon ritkán) van ilyen. Ugyhogy ha pont olyan hőst választol akkor akár elég csak vele tudnod. Mert azt a kevés esetet ha nemtudod válsztani akár ki is dodgeolhatod.
2020. dec. 11. 01:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Pont ma kaptam Vel'Koz S+ t ,és egy Xerath S- t :D.