Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Kezdő vagyok és, a Minecraftba...

Kezdő vagyok és, a Minecraftban hogy kell elmenni/csinálni olyan mapokat ahol többen is vannak?

Figyelt kérdés
Mit írjak be hogya valamilyen mapra akarok menni ahol többen vannak?És hogy tudok olyat csinálni ahova el tudnak jönni mások is?

2013. okt. 13. 14:54
 1/4 Gabesz9997 válasza:

Huh. Ez kicsit nagyon hülyén fogalmaztad meg.

Az a multiplayer amire te gondolsz!

Elindítod a Minecraft ot és a Singleplayer menü alatt lesz egy Multiplayer menü(Többjátékos ha magyar ra van állítva neked) aztán ott van olyan hogy Direct connect vagy Add server(Közvetlen csatlakozás, Szerver hozzáadása) a neten beírod, hogy Minecraft server vagy ha magyart akarsz minecraft szerverek ott kimásolod az ip-t amit adnak és beírod a direct connect vagy a add szerver hez. Indítani szervert meg így tudsz hogy felmész a minecraft weblapjára ott a download és ott letöltöd a szerver exet.


De hogy ne bajlódj vele itt a szerver letöltési linkje.

[link]


Ja és ha nem eredeti a minecraft od akkor katt kettőt a exe re várd meg míg Done-t nem ír ki majd zárd be ott nyisd meg a server.cfg t (vagy properties már nem tudom) és ott lesz olyan hogy online_mode true a truet cseréld le false ra vagyis így nézzen ki. online_mode false és akkor fel tudsz menni. Ha rútered van ajánlott a hamachis ipt használni szerver indításkor kivéve ha tudsz port forwardingolni

2013. okt. 13. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Multiplayer gomb, és ott hozzá kell adni azoknak a szervereknek az elérését, ahová fel akarsz menni.

Ez lehet ip + port, vagy rendes cím (vett domaint).


Létrehozni multiplayer világot már nehezebb kezdőként. A megadott linken (nem én voltam az) letöltheted a szervert, amit futtathatsz, viszont ha nincs szervergéped, akkor a hamachi-t vagy tunngle-t ajánlom (másoknak is fel kell tudnia csatlakozni a te IP-dre).


Itt egy vidi hozzá:

http://www.youtube.com/watch?v=_bl98xFzty0