Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Ha elérem a Silkroad-ban a 20...

Ha elérem a Silkroad-ban a 20 lv valaminek kéne történnie? Mer olvastam három kasztról de nem történt semmi

Figyelt kérdés

2014. dec. 22. 23:20
 1/8 anonim ***** válasza:

Onnantól lehet választani 3 szakmát. Trader, hunter, thief.

Trader: egyik városból a másikba megy, hogy eladjon dolgokat

Hunter: a tradereket védi

Thief: a tradereket rabolja ki, és adja el a cuccait

2014. dec. 23. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
és azt hogyan kell mer? nagyon kezdő vagyok +köszönöm
2014. dec. 23. 12:25
 3/8 anonim ***** válasza:
szerintem hagyd abba a silkroadot, mert már nagyon haldoklik a játék.. már csak kb 20 ezer aktív játékos van, régen amikor én játszottam (2005 és 2011 között) több, mint 1 millió aktív játékos volt.
2015. jan. 4. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

mi volt az ok hogy ennyi ember abba hagyta?

és tudsz mondani hasonló játékot mint a Silkroad

2015. jan. 6. 17:49
 5/8 anonim ***** válasza:

Silkroad fölött eljárt az idő, a túl sok grindelés és csalók miatt, pedig hamar meglehetett unni. Ezért nem foglalkozik vele már senki. Törtszervereket esetleg érdemes kipróbálni.


Amúgy mi tetszik a Silkroadban? És milyen géped van? Csak hogy tudjunk hasonlókat mondani...

2015. jan. 6. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

amiatt tetszett meg mer lehetett benne egy pet-em meg a karakterek is jók varázsló, harcos, íjász, stb ezek megfoktak + vannak Bene magyarok is kb úgy 8-9 akivel eddig találkoztam.

Windows XP

2.41 GHz

2.00gb RAM

2015. jan. 7. 18:30
 7/8 anonim ***** válasza:

Nem tudom hogy aktuális e még a kérdésed de én is csak azt tudom tanácsolni hogy ne játssz vele mert nagyon arra megy minden hogy ki költ rá több pénzt. Amikor én játszottam vele akkor rengeteg gold bot volt akik miatt nem lehetett belépni, de szerencsére sokakat bannoltak.