Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Dota2, LoL, vagy Hearthstone?

Dota2, LoL, vagy Hearthstone?

Figyelt kérdés

Teljesen kezdő vagyok az ilyen fajta játékokban, még soha nem játszottam egyikkel sem. A kérdésem az, hogy melyikkel érdemes kezdeni, melyik a "legkönnyebb", legátláthatóbb?


Köszönöm a válaszokat!



2015. dec. 1. 21:59
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

Heathstone "jugijó" picit fűszerezve ,kombózva.

Dota2 - LOL = ugyanaz,viszont a LOL jobban ellátott ,jobban kiélezett,és egy picit több..

2015. dec. 1. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:

Átláthatóságban HS > LoL > Dota2.


De kezdőként a LoL talán a legjobb. A HS-ben elég nagy hátrányban lennél, azok ellen, akik megjelenés óta tolják. Mert jött ki mindenféle tartalom. Az elején tök jó a játék aztán van egy nagy zuhanyás, mikor azt érzed nincs semmi esélyed azok ellen, akik pénzt öltek a játékba, vagy veteránok. Majd megint egyre jobb lesz, ha folyamatosan tolod.


A Dota2 egy elég komplex játék, és bár azonos feltételekkel indulnak a meccsek, csak a játéktudás számít(meg a csapaté) de egyedül elkezdeni elég nehézkes. Alapból minden hős elérhető


A LoL viszont szépen fogja a kezed, egyszerűbb a játékmenete mint a Dota2nek, itt valódi pénzért vagy játékbeli valutáért veszel hőst, de ez nem baj, mert hetente vannak ingyenesek.


A Dota2 és LoL közösségben sok a "feszült" ember. És a 2 játékosbázis nem szereti egymást. Nagyon sok téves info terjeng a neten a két játék történetéről.


Igazából azt a játékot válaszd, amelyikben tudnak segiteni haverok. Mert főleg a Dota2 és LoL velük az igazi.

2015. dec. 1. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Hearthstone simán kártyajáték, míg a másik kettő moba.


Dota 2 - ölj bele 600 órát minimum, addig noob sz*r vagy.