Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Volt veletek hogy egy játék...

Volt veletek hogy egy játék után (amit szerettetek) a második része nem hozta az elvárásaitokat, az első rész varázsát, röviden kevesebbnek vagy visszalépésnek éreztétek?

Figyelt kérdés
nálam a Witcher 2, a Mafia II, a Dark Souls, a Metal Gear Solid 2, és a Splinter Cell: Pandora Tomorrow volt ilyen

2017. jún. 9. 14:12
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
Nekem a Bioshock mindenképp ilyen, meg a Half-Life is.
2017. jún. 9. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
volt, de inkább 3, 4. részeknél (mint a dragon age, gothic pl).
2017. jún. 9. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
Nálam a Crysis 2-3 egyértelműen ilyen. Witcher 2 nekem se tetszik annyira mint az első és a harmadik rész, viszont a Dark Souls 2-t megvédeném, az nagyon jó :)
2017. jún. 9. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:

Dark Souls II nekem jobban tetszett mint az első rész

a Dark Souls-t úgy értettem hogy a Demon's Souls után, mint második rész

Demon's Souls-t imádtam, de utána a Dark Souls valahogy nem hozta ugyanazt, mint az elődje, így a Dark Souls II-nek alacsony elvárásokkal ültem neki, és meglepődtem hogy jobban elvoltam vele mint a Dark Souls 1-el (a Demon's Souls szintjét azért nem érte el)

2017. jún. 9. 16:52
 5/15 anonim ***** válasza:

nálam fordítva volt

a Batman Arkham Asylum-mal mikor elkezdtem játszani az elején még annyira nem tetszett de 16 órával később a játék végére odáig voltam érte, az Arkham City pedig annál is jobban tetszett de ahogy haladtam vele előre olyan 15 óra kezdett unalmassá válni, a végére pedig, 20 órányi játékidő után már úgy voltam vele hogy az Asylum jobb volt

2017. jún. 9. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:

na kicsit javítok magamon mert nem jól írtam le

az Arkham City hozta és megugrotta az Asylum után felállított elvárásaimat, és visszaadta ugyanazt a hangulatot

de mégis, 15 óra után a játék utolsó negyedében valahogy kezdett összecsapott lenni nekem, addigra már a zavaróbb bugokba is belefutottam és feltűnt, hogy mennyire körülményes a játék egy csomó fejtörővel és riddle trófeával kapcsolatban (volt olyan fejtörő amit vagy négyszer szkenneltem le ugyanabból a pontból de csak ötödik alkalommal fogadta el)

2017. jún. 9. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:

Akkor egyetértünk Dark Souls ügyben :) Azért érthettem félre mert sokan nem szeretik a második részt, pedig nekem is jobban bejött mint az első. Abban leginkább az nem tetszett hogy sokat kell sétálni a területek között, a játék elején legalábbis nem lehet utazni a bonfire-k között ezért nem is játszottam végig. Persze a nexust jól megcsinálták hogy minden terület elérhető onnan, a pályatervezést pont emiatt tartják jobbnak mint a második részben, de jobban szeretem hogy ott nem erőltetik a játékosra hogy átvágjon fölösleges területeken.

A Demon's Soulst sajnos nem tudtam kipróbálni de igazán kiadhatnák PS4re :) Bloodborne-t tudom ajánlani még az nekem jobban bejött talán még a DS2 és DS3-nál is.

2017. jún. 9. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:

Meg a DS1-ben a pályarészek nehézségi szintjét is csak a saját károdon tudtad megtanulni, nem volt egyértelmű mint a DS2be ahol sorrendbe vannak a helyszínek a bonfirenél. És még a második részt tartják szivatósnak meg unfairnek :) Akkor Blighttown mi volt?

Na mindegy lehet elfogult vagyok a DS2-vel de annak csak azt az egy hibát tudom felróni hogy halál esetén fogy a HP.

2017. jún. 9. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 A kérdező kommentje:

a Dark Souls II volt a legkönnyebb és nem azért mondom mert megedzőttem a korábbi részeken hanem tényleg

Demon's Souls-ban ha meghaltál megfeleződött az életed(!) amit csak ritkábban előforduló kővel lehetett visszaállítani nem volt olyasmi mint a Dark Souls-ban hogyha elég ellenfelet legyaksz termelsz 1 humanity-t amivel újra ember leszel a bonfire-nél

aztán olyan bossok voltak mint a Flamelurker, Dark Souls II-ben a Smelter Demon sámlira ülhet mellette, a Smelter Demon-t hetedik próbálkozás után győztem le, a Flamelurkert 7 órányi próbálkozás után :D

de sok helyen olvastam hogy a DSII-ben a Pursuer a legnehezebb, ehhez képest én NG++ on is elsőre legyőztem, van 3féle mozdulata, teljesen kiszámítható és időzítéstől függ az egész de még úgy is hamar le lehet győzni, egyszerűen csak türelmesnek kell lenni

szóval én sem értem miért mondják hogy a Dark Souls II nehéz lett volna, azt meg végképp nem értem a rajongótábor miért szólja le

2017. jún. 9. 18:06
 10/15 anonim ***** válasza:

Sok ilyen játék volt, de talán a legerősebb nálam a Half Life.


Az első rész hangulatban és játékmenetben is egy nagyon változatos, kihívásokkal teli játék volt. Rengeteg tartalommal bírt, mindig újított valamit, hosszú volt, ötletes.


Aztán végigvittem a másodikat, ott meg ugyanazokat az ellenfeleket lőjük ugyanazokkal a fegyverekkel, ugyanazokon a pályákon a játék elejétől a végéig. Próbál változatos lenni, de semmi érdemi változatosság nincs benne, az első rész furfangos megoldásai teljesen kivesztek belőle. Mentél, lőttél, végigvitted, hurrá. Volt hogy kifejezetten untam.

2017. jún. 10. 01:03
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!