Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » Titeket nem zavart a Fallout...

Titeket nem zavart a Fallout 1-ben lévő időlimit?

Figyelt kérdés

Most kezdtem el játszani, és az első 5 óra alapján bejön, de a wiki-t olvasgatva miután elhagyom Shady Sands-et egyre több küldetés lesz és félek, hogy az időigényes gyorsutazás mellett, nem tudok mindent megcsinálni amit akarok.


Az 13-as Vault-tól Shady Sands-ig is 6 nap volt az út, úgy, hogy teljesen egyenesen mentem.

Igaz játék közben meg elég lassan telik az idő.



2018. márc. 11. 16:21
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

Tuti van rá valami trainer vagy bármi.

Bár nem értem mi akar ez lenni.

2018. márc. 11. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
Engem nagyon zavart. 7 óra alatt game over lett nekem.
2018. márc. 11. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
Akkoriban ez teljesen elfogadott volt, ma már megőrülnék tőle.
2018. márc. 11. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:

#1 150 napod van arra, hogy megszerezd és hazavigyed a víztisztító megjavítasához szükséges, water chip-et.


Illetve ezután is szorít az idő ha nem akarod, hogy a szupermutánsok elfoglalják a környező településeket.


Egyébként kikapcsolni nem akarom, direkt nem használok olyan módokat a játékokhoz (legalábbis első végigjátszásnál), amelyek változtatnak a gameplay-en.


#2 Azt, hogy sikerült összehozni?

2018. márc. 11. 16:46
 5/14 A kérdező kommentje:

#3 Nem tudom, hogy mennyire volt akkoriban elterjedt a szerepjátékok körében ez a megoldás, de szerintem elég felemás megoldás.


Egyrészről ad egy kis extra izgalmat és feszültséget a játékhoz, mástrészt nem igazán engedni az embernek kiismerni a játékot, felfedezni a világot.


Mindenesetre a 2 úgy tudom ezt elhagyta, így ott lesz időm alaposabban felfedezni a posztapokaliptikus Kaliforniát.


Egyébként tartalom terén ahogy elnézem nem valami acélos az 1. rész, átlagosan 15-20 óra alatt ki lehet játszani. (Persze ez nem feltétlen baj.)

2018. márc. 11. 16:51
 6/14 anonim ***** válasza:
Játszani nem játszottam vele, de szerintem akkoriban így próbálták rávenni az embert a többszöri végigjátszásra. A küldetéseket amiket nem sikerül az embernek felvenni, hátha végigjátsza megint csak azért, hogy a következő alkalommal fel tudja venni azokat.
2018. márc. 12. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:

150 nap rengeteg idő, addig simán végzel a játékkal, nem nagyon kell ide-oda mászkálni a városok között. De ha nyugtalanít a dolog akkor (nos itt ne olvasd tovább ha magad akarsz rájönni)



a Hub-ban a vízkereskedőkkel üzletelhetsz és ezzel további 100 napot kapsz, mert ellátják a menedéket vízzel.

2018. márc. 12. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

"szerintem akkoriban így próbálták rávenni az embert a többszöri végigjátszásra."


Ez csak az "új" játékoknál divat, ahol azzal fogják meg a játékost hogy nyolcszázhuszonötször kell végigjátszania a gámát hogy mindent lásson.


A régi játékok ellenben nem fogták a játékos kezét, nem volt kis iránytű hogy hova kell menni, vagy rájött vagy nem. A többszöri végigjátszás nem is volt divat, hacsak nem a kihívás és a kíváncsiság hajtotta a játékost. Ha valaki közölte hogy ezt vagy ezt a játékot többször végigjátszotta akkor tudtuk hogy az illető nagyon szereti azt adott játékot.


Az időlimit ekkoriban jó pár játéknál jelen volt, a gonosz ellenség nem várt karba tett kézzel hanem ő is cselekedett.


Ma mások az elvárások a játékokkal szemben, akkoriban a kihívás és a kaland volt a lényeg (és sokszor meghalt az ember), ma a látvány, a rengeteg apró mellékküldetés és egyéb játékelem ami hosszú időre leköti a játékost és a kényelmes játékmenet, hogy a hosszú játékidő és sikerélmény biztosítva legyen, mivel ezek üzleti szempontból több vásárlót vonzanak.


A sikerélmény biztosítása alaposan megváltoztatta a játékokat. Pl. a Fallout 1-ben a második harcnál felaprított tucatnyi óriássáska, a 2. részben a banditáknál gyakran géppisztoly volt amivel könnyen végeztek az emberrel. Még ma is emlékszem a sikerélményre mikor az első alkalommal legyőztem őket megszerezve a géppisztolyaikat, tovább növelve az esélyeimet ellenük.


A 3. részben az óriássáskák agyontaposható lényekké degradálódtak, a banditák meg talán a leggyengébb ellenségek a játékban. Biztosított sikerélmény a kalandos régihez képest.


Na, nem okoskodni akarok, csak leírtam ami eszembe jutott. :)

2018. márc. 12. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:

#8 Van igazság abban amit mondasz, a mai játékok többsége elképesztően szájbarágós tud lenne, persze vannak kivételek.


Ugyanakkor a Fallout 1 esetében pont azt érzem, hogy sok mindenre nem igazán lehet rájönni, csak ha tudatosan újra nekiülünk a játéknak és elkezdünk olyan dolgokat kipróbálni amiket eddig nem, pl. Shaddy Sands esetében az Improve Shady Sands' Agriculture c. jelöletlen küldetésről sem tudtam volna ha nem nézek utána a wiki-n, mert amikor beszéltem a farmerral még nem volt meg 40%-on science skill. (Azért a New Vegas-ban jó volt, hogy lehetett tudni, hogy milyen lehetőségek vannak a párbeszédet illetően, akkor is ha a képességünk nem volt meg az adott feladathoz, de legalább tudtuk, hogy mire kell fejleszteni, ha x mód helyett y vagy z módszerrel szeretnék teljesíteni a küldetést. Illetve jelölte az opcionális lehetőségeket is.


Mindenesetre nem panaszkodom, mert tetszik ez a fajta játékmenet is, csak hozzá kell szokni és mindig nyitott szemmel, füllel járni, mindent meg kell nézni, mindenkivel beszélni kell és végiggondolni minden lépésünket. Ugyanakkor még csak most kerestem fel a 15-ös menedéket, tehát komoly következtetéseket nem vonnék még le, mert nagyon az elején vagyok a játéknak.


Mindenesetre eddig nem érzem azt, hogy sokkal összetettebb, vagy bonyolultabb lenne mint a New Vegas, csupán más a műfaja, emiatt más játékstílust követel meg.


A harcot viszont eddig nem tartom nehéznek, igaz csak normálon játszom, de simán a radscorpion-okkal folytatott harc alatt is csak egyszer tudtak megsebezni a dögök. Ha úgy állítjuk össze a karaktert, hogy legyen bőven AP, akkor az sokat könnyít a harcon, plusz szerezni kell társakat.

(Igaz amikor először próbáltam kijönni a Vault 13-at rejtő barlangból a patkányok majdnem kicsináltak, de akkor kezdtem egy new game-et.)


Amúgy jó tudni, hogy ki lehet tolni a határidőt, bár a szupermutánsok miatt nem árt sieti.


Mindenesetre köszi a válaszokat, mindenkinek megy a pacsi.

2018. márc. 12. 15:56
 10/14 A kérdező kommentje:

#8 Egyébként a 3. rész-ben a szerepjáték elemeket is eléggé visszafogták, a New Vegas, ahogy látom elég jó hidat képzett az 1-2 és 3 között, sajnálom, hogy a 4 még inkább le lett butítva.


Viszont a bejárható területet tekintve a 3 nagyon erős lett, Washington D.C. elképesztően hangulatos és kidolgozott lesz, szerintem azt is újrajátszom amint kivégeztem az 1-2-t. :)

2018. márc. 12. 16:00
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!