Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » League of Legends: Hogyan...

League of Legends: Hogyan tudnék fejlődni, jobb lenni? Esetleg van valaki aki játszana velem?

Figyelt kérdés
Nekem még ez az első season, tehát mondhatni kezdő vagyok még. Arany 3-ban kezdtem a játékot, ami elég meglepő volt. Utána eléggé meg kell kellett harcolnom a platináért, kétszer vesztettem el a promót, majd végül harmadjára sikerült. Ott a rangsorolt játékokat abba is akartam hagyni, félve hogy visszaesek goldba, de mégis nekikezdtem. Plat 5-ből plat 2-be úgy jutottam el, hogy összesen 3 meccset vesztettem. Most viszont úgy érzem mindig kb, hogy bárkivel és bárki ellen rak be, én vagyok a legrosszabb játékos közülük. Vagyis nem csak érzem, ez így van. Support main vagyok, azon belül Janna, Morgana, Sona akikkel gyakran játszom. Ma kb nagyon ki voltam akadva, mikor sorozatban háromszor vesztettem. Az egyikben az adc végig flamelt, hogy az én hibám (ami részben igaz is volt), mert nem találok be egy skillshottal sem, nem tudok jó időben shieldelni, nem tudom hová kell rakni a pink wardokat. Még szerinte az is miattam volt, hogy a Rengar által meghalt a rednél, mert nem volt ott wardolva. Én ahogy meg van az item kb próbálok minden közeli bokorba wardolni, hogy ne érhessen lanelés közben meglepetés, és mindig a maximumot hozom ki magamból, de mostanában tényleg mindig csak az van, hogy misselem a skillshotokat, az enemy bot pushol minket és az adc le van maradva farmban is, aztán pedig megölnek minket az első adandó alkalommal. A haverom szerint, aki dia volt az előző seasonben, az a baj velem hogy nincs játék tapasztalatom, mert túl hamar jutottam olyan rank-be, ami "túlszárnyal engem". Pedig reménykedtem hogy még a dia is meg lesz nekem, annyira simán léptem előre plat 5-ből 2-be, de itt már tényleg azt érzem, hogy nagyon sz.r vagyok, és csak akkor nyerek ha carryznek. Mit tehetnék még, hogy fejlődjek, és jobb legyek szerintetek? Folyamatosan nézem a youtube-on profik meccseit, de hiába nézem,