Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Van olyan Invitel előfizető,...

Van olyan Invitel előfizető, akinél már aktív a Spíler2?

Figyelt kérdés
Több mint egy hónapja kértem az előfizetés módosítását telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, 30 napra vállalták, de még a "nem fogható" csatornák közt sem jelenik meg. Ügyfélszolgálat a telefont nem veszi fel, emailre nem válaszolnak. Jó húsz éve vagyok náluk előfizető, régebben nem volt velük gondom. Talán ideje váltani...
2019. aug. 17. 09:36
 1/5 AkkorB...meg válasza:

Szia ! Èn 11 ève vagyok előfizetőjük.Múlt héten szintèn kèrtem a módosítást a spiler2 miatt ,az ügyfèlszolgálatos 4-5 nap átfutási mondott, /hogy hova futnak ,ès mivel azt nem mondta/de gèpelt kb.15 percig!!!!Tegnap /7 munkanap után/ felhívtam az ügyfèlszolgálatot 22 perc várakoztatás után felvette egy hölgy és tájèkoztatott hogy az új szerződèsben benne van 60-90 NAP AZ AKTIVÁLÁSA¡!!!!!!!!!!

EGY .URVA CSATORNÁT 2-3 HÓNAP ALATT TUDNAK RÁTENNI A MENÜMRE2019- ben !!!/megjegyzem ez más kulturországokban az aláírás pillanatában megtörtènik ,max.otthon áramtalanítani kell a "boxot"/ Lassan depresszióba esem,mert egyszerűen nem tudom feldolgozni az esetet.

A hölgy vigasztaláskèppen mèg annyit mondott ,azèrt hetente próbáljam áramtalanítani a dekodert , hátha csodát èlek meg...

/mert èrtesíteni nem fognak,ès az új szerződès attól a naptól lèp èletbe amikor az új csatorna is benne lesz a csomagba.

2019. aug. 23. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 AkkorB...meg válasza:

Ja mèg annyi ,hogy minderre megkèrdeztem ,az egèsz úgy nèz ki mintha kiakarnák tolni 2-3 hónappal a "hűsèget".Nem èrkezett válasz...

Az èn válaszom neked viszont az,hogy ha van más opció akkor IGEN IDEJE VÁLTANOD!!!!

Nekem Szigethalom sajnos nincs más !Az internet is a maximálisan garantált 15 MB/sec letöltèssel jön csak az utóbbi hónapokban,de ez már egy másik törtènet...

VICCCCC!!!

2019. aug. 23. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, nekem is csak max. a műholdas DIGI lenne alternetíva... Közben sikerült beszélnam a helyi ügyfélszolgálatossal, azt mondta, a DIGI-vel történő fúzió miatt csúsznak, régebben valóban 5 napra vállalták. Azt javasolta, ha 60 nap után sem történik semmi, hívjam fel a hibabejelentőt (felveszik?) és ott lehet reklamálni. Mondjuk ettől nem biztos, hogy módosítják is a csomagot. (Az én hűségidőm aug. 26-án járt le...)
2019. aug. 26. 10:02
 4/5 AkkorB...meg válasza:

SIKERÜLT BEKAPCSOLNIUK !!! Ma már a spíler kettőn nézem a Barca meccset. Körülbelül 75 NAp a várakozási idő .

Ez itt a xxI . század kérem szépen !

2019. nov. 2. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
Mi dettó így vagyunk.Február 5.ével váltottunk csomagot olcsóbbra,de ugyan azt foglalja magába. Azt mondták 60-90 nap. 3 nap múlva lejár, de májusra is ugyan úgy mi van küldve a nagyobb összegű számla. Felhívtam őket,hogy ez mégis mi? Erre annyi választ katam,hogy hát ők még benne vannak a 90 napban. Türelmet kértek.Hiába mondtam a nőnek,hogy én nem fogom kifizetni ezt az összeget,csak hebegett habogott.Itt nincs más csak az Invitel meg a Digi keveréke,meg Telekom.
2020. máj. 2. 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!