Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Manapság miért csinálnak...

Manapság miért csinálnak ilyen gyér reklámokat (különösen a bankoknak)? Kicsit olyan érzést kelt az enberben, mintha csupa begombázott marketinges ötletelné ki ezeket a marhaságokat.

Figyelt kérdés

OTP reklám: A nő randira megy és a búcsú pillanatában a pasas nem csókolja meg, majd a nő hazamegy, beiratkozik online egy virágkötő tanfolyamra, ahol aztán megismer egy másik fószert. Mi a f.sz ez? Mégis mi ebben a logika?


Sberbank: Néhány örjöngő barom egyfajta tehetségkutatóban, majd ezt ki tudja hogyan, de rávezetik egy banknak a reklámjára.


Meg ott van még - bár ez nem bankos reklám - a Müller Riso, ahol teljesen indokolatlanul megjelenik egy medve... Most komolyan...



#reklám #gomba #drogos #Beszívott marketingesek #Bank reklámok
2020. okt. 31. 22:21
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
100%
Az Emesés nagyon jó volt. De a maiak néhány kivétellel rosszak.
2020. nov. 5. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!