Kezdőoldal » Szórakozás » Tévék, tévéműsorok » Miért vannak kitakarva a...

Miért vannak kitakarva a márkák a tv/filmekben?

Figyelt kérdés
Néha meg miért nincs ,vagy elfelejtik? Pl:a sör,cola,ruházat,autó, na meg a facebook,google, átnevezik őket. (Macebok, loogle,konnektor)

2015. márc. 28. 14:13
 1/7 anonim ***** válasza:
Talán a médiatörvénnyel kapcsolatos, ingyenreklám vagy mifene lenne.
2015. márc. 28. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Nem kitakarva van, hanem eltakarva, vagy letakarva.
2015. márc. 28. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Vagy pixelesíteve vagy képkockázva,stb. Ha nem lennél hülyén halok meg. )
2015. márc. 28. 15:11
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Mert az adott cég nem fizetett azért, hogy a filmben vagy bármilyen más TV műsorban elhelyezzék a hirdetését ( ami lehet egy szimpla logó is ). Ha ennek ellenére is elhelyeznék, akkor az ingyenreklám lenne, amit büntetnek.


Ha a cég fizet, akkor nem lesz kitakarva a logó. Ekkor tévében például megjelenik egy ki üzenet hogy "A műsorszám termékmegjelenítést tartalmaz" vagy valami hasonló. Ezt is a médiatörvény határozza meg.

2015. márc. 28. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
De ez fordítva is igaz lehet. Akkor ennyi erővel mondhatnák a népszerű márkások is ,hogy fizessenek a filmesek mert pl: bmw azért nézték meg a filmet mert a legujjab model volt benne,(pl:aki már megnézte mondaná a másiknak: -te láttad az a filmet a legujabb model volt benne -nem erre már kiváncsi vagyok ezzel a nézettség nő filmes ezért fizes a bmw-nek nike: Én is ezt a márkát használom kiváncsi vagyok erre a filmre,megnézem (filmes ezért fizess a nike-nak) stb.
2015. márc. 28. 17:48
 6/7 anonim ***** válasza:

Jó, de egy filmet ( az esetek nagy részében ) nem azért nézel meg, mert egy BMW, vagy egy Nike cucc van benne. Hacsak nem egy adott márkát bemutató filmről van szó, de ez már nem is reklám hanem imagefilm, ilyenek meg nyilván nincsenek a filmbe illesztve.


Tehát ha egy műsorban látsz egy nem kitakart logót, akkor az fizetett reklám.


A büntetést meg általában az NMHH szabja ki, de a Gazdasági Versenyhivatal is ellenőrzi a reklámokat.

2015. márc. 28. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

A kérdést megválaszolták, egy magyar példa erre a

Jóban-rosszban sorozat. Ebben például az autók logói le vannak szedve helyén csak egy fekete pacni. Az autómárka nem fizette meg a reklámot, .

Viszont például a T-com az mindenütt gyakran jól látható. Mindenkinek T-com-os laptopja, tabletje, telefonja van, és erőszeretettel mutogatják.

Ezért bizony fizetett a cég.

És ezekkel szerintem semmi gond nincs, inkább reklámozzanak magában a filmben üditőt, ruhát, üzletet, szollgáltatás, mintsem 15 percenként bevágjanak 10 perc reklámot.

Persze nem szabad túlzásba esni sem. Pl minden részben 3 ember fennhangol elmondja, hogy miért jó és miért használja azt a terméket amit.

2015. márc. 29. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!