Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Hogyan álljak neki? (légyszi...

Hogyan álljak neki? (légyszi minnél többen írjatok, fontos)

Figyelt kérdés

Szeretnék egy pop/dance dalt írni(lehetőleg angolul,ami kicsit nehéz lesz) és a zenét is én szeretném megcsinálni hozzá vagy már egy meglévő dal instumentációjára szöveget írni(mindkettőt megszeretném csinálni).Milyen zenekészítő programok vannak,amiket lehetőleg könnyű is "kezelni" vagy máshogyan hogy lehet zenét készíteni itthon?Hogyan álljak neki?

Bocsi az "értelmetlen" kérédseket,de még kezdő vagyok ilyen téren.

A válaszokat előre is kösznöm!15/L


2010. júl. 21. 01:29
 1/3 anonim ***** válasza:
Játszol valamilyen hangszeren? Mert az ilyenkor előny. Én is dalokat írok, de én nem használok számítógépes programokat. Gitár segítségével megírom az akkordokat, és, hogy hogyan pengessem. Programneveket nem tudok, de mjad biztos ír valaki, meg, sok hasonló kérdés volt, melyekre válaszoltak... Ha szabad egy kérdést, miért angolul írod a számokat? Jó, mondjuk ezzel semmi bajom, de olyan szép a magyar nyel, és gondolkodnod is könnyebb így, én magyarul írok mindent, max utána átfordítom angolra :)
2010. júl. 21. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Olyan nincs, hogy egyszerű. 2 féle van:a gyerekjátékok (Magix és társai), de ezekkel csak kész dolgokat tudsz összerakni. Önmegvalósításra alkalmatlanok. A másik kategória a Nuendo, Pro Tools, stb. Ezekhez viszont több éves gyakorlat kell. És ami a legfontosabb: hangszeren játszani. Billentyűs hangszer alapból nem árt, mert ha számítógépen dolgozol, minden hangszert billentyűvel kell feljátszani egyenként. Vagy veszel dobszettet, basszusgitárt, gitárt,stb és megtanulsz rajtuk játszani. Azt még én sem merem megkockáztatni több mint 10 éves gyakorlat után. :)
2010. júl. 21. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

köszi:)

letöltöttem az fl studio 9-et angolul...és nagyon nehéz.

magyarul könyebb,kinek van tapasztalata?

2010. júl. 21. 19:02