Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Teljesen kezdő vagyok, soha...

Teljesen kezdő vagyok, soha nem volt hangszer a kezemben, milyen gitárt vegyek?

Figyelt kérdés
El szeretnék kezdeni gitározni, mert nagyon megtetszett az ötlet, viszont fogalmam sincs, hogy milyen gitárt vegyek. Elektromos gitárt szeretnék, ami kezdőknek is jó, de ha eleget gyakorlok, akkor haladóknak is megfelel. Illetve mik az alapvető, elengedhetetlen kiegészítők? Előre is köszi a segítséget :D

2021. márc. 5. 19:09
1 2
 1/19 Mojjo ***** válasza:
100%
Milyen stílusú zenét játszanál, illetve mennyit szánnál rá?
2021. márc. 5. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
66%
Cort GX5,Ibanezek,Talán olcsóbb yamaha,Les Paul Special 2 készlet.
2021. márc. 5. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 A kérdező kommentje:
A rock zene nagyon megfogott, leginkább azt tanulnék. Az árakban nem vagyok jártas, de szerintem 50.000 vagy picivel többet költenék.
2021. márc. 5. 19:22
 4/19 Mojjo ***** válasza:
78%
@3: Akkor max használtan valami - ha nagyon nagy mákod van, meg türelmed várni egy jó ajánlatot, talán ki lehet fogni valami használhatót, de ennyi a maximum. Erősítővel együtt, ha újonnan olyat akarsz, ami ki is tart egy ideig, érdemes ezt az összeget beszorozni minimum hárommal.
2021. márc. 5. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 A kérdező kommentje:
@4: Azta :O Nem hittem hogy ilyen drága lenne :/ És melyik gitárt ajánlanád?
2021. márc. 5. 19:36
 6/19 Mojjo ***** válasza:
87%

@5: Nem drága amúgy, egy mobiltelefon ára, amit egyfolytában cserélget mindenki, ez meg egy életen át elkísérhet.

Mivel rockot írtál, abba sok minden beletartozhat, én egy sokoldalú gitárt ajánlanék, ami a zúzósabbtól a lágyabbig sokféle zenére alkalmas. Kezdőnek, viselhető árban szerintem egy Yamaha Pacifica 112V-t nehéz űberelni:

[link]


Emellé kell egy tisztes erősítő, kábel, esetleg tok, állvány, pengetők.

2021. márc. 5. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 FlowPow ***** válasza: