Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Megmutatná valaki nemek hogy...

Megmutatná valaki nemek hogy hogyan kell ezt a dalt elszólózni zongorán?

Figyelt kérdés
Abszolút kezdő vagyok segítő nélkül, sajátos zenei irányzattal (kritikát nem kérek). Az alábbi dal rövid és véleményem szerint egy gyakorlott szintisnek illetve zongoristának gyerekjáték hallás után elszólóznia. Nagyon nagy segitségemre lenne ha valaki rámszánna 10 percet és videóban vagy valamilyen más formában megmutatná hogy melyik billentyűhangokat kell lenyomnom a dallamhoz. Videó: https://www.youtube.com/watch?v=wo5e6HYiicg&ab_channel=KINGH..

2021. szept. 25. 12:17
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Nem sok minden használhatót (kotta vagy akkordok) találtam erről a számról. A dallamos részhez: keress meg egy A hangot a zongorán. A hármas csoport fekete billentyűknél a középső és a jobb szélső fekete közötti fehér lesz az. Az lesz a kezdőhang. Csak a fehéreket használd (A moll skála) hallás alapján. Ha felfelé megy a dallam, akkor jobbra lépkedj (1-2-3 billentyűnként, ahogy hallod) ha mélyül, akkor balra. Olyan ütemmel, ahogy hallod. Kb 1 oktávba (kezdő A-tól eggyel felsőbbe) bele kell férnie, tehát a legmagasabb hang is egy A lesz ilyenkor szerintem.


Bár ettől így nem fogsz megtanulni hangszeren játszani, de a hallás utáni pötyögésre se a legalkalmasabb a fenti szám, mert nem annyira hallani a dallamot, inkább csak ütemes szöveg - bár nem teljesen dallamtalan.

2021. dec. 5. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm. tökéletesen megvan. Mutattam több havernak és egyetértenek hogy ugyan az játszom.
2022. jan. 16. 23:14

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu