Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Basszusgitár kezdőknek?

Basszusgitár kezdőknek?

Figyelt kérdés

Nagyon régóta szeretnék megtanulni basszusgitározni,de eddig nem volt rá keret,most viszont össze szeretnék szedni rá pénzt és végre megvalósítani.

Abszolút kezdő vagyok,abban kérnék segítséget,hogy milyen gitárt és erősítőt vegyek. A gitárra 40ezer körüli összeget szánnék,az erősítőkhöz pedig nem értek sajnos.

Másrészt szerintetek hogyan érdemes nekiállni? Magánórákra nem nagyon lesz keret,érdeklődtem,de horribilis árak vannak..Milyen egyéb alternatívák vannak?Könyv,video,ilyesmi? (lány vagyok egyébként és 21,ha ez számít valamit:D)


2011. júl. 17. 08:56
 1/5 anonim ***** válasza:
40 ezer Forintért már lehet kapni normális basszusgitárt. Az erősítő sem olyan vészes árban van. A boltban tuti segítenek, hogy melyiket vedd meg inkább. Szerintem szükségtelen magánórákra járni. A basszusgitározás nem olyan nehéz dolog. Ott általában csak hangokat fog le az ember és nem akkordokat. Próbálj lejátszani valami ismert dallamot. Elég hamar belejön az ember. Egyébként Gitárról basszusgitárra átszokni nem nehéz
2011. júl. 17. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Soha nem játszottam még hangszeren,2 hétig zongoráztam,de azt meguntam:D

Köszönöm a választ,nem voltam képben,hogy 40ezer körül van-e már értelmes gitár.

2011. júl. 18. 00:19
 3/5 mbalage ***** válasza:

40e Ft-ért talán már van hangszer, de erősítőre is el kell költeni legalább fele ennyit a kiinduláshoz. Ha nincs tanár, akkor kell némi angoltudás, és ott a rengeteg youtube oktatóvideó (MarloweDK-t ajánlom). Zeneelméletet is fontos tanulni, mert a basszusgitározás sem csak néhány hang lefogásáról szól. :)


A lényeg, hogy legyen lelkesedés, és ne únjad meg ezt is 2 hét alatt, mint a zongorát. Mert a zongorával/szintivel szerintem gyorsabban lehet sikerélményeket szerezni, mint basszusgitárral...

2011. júl. 18. 02:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje: