Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Melyik gitárt vegyek ehhez?

Melyik gitárt vegyek ehhez?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Megtetszett nekem a gitározás és szeretnék megtanulni gitározni is.(most jelenleg zongorázok)Nemtudom viszont,hogy milyen gitárt vegyek, fémhúrosat vagy nylon húrosat.Melyiket ajánljátok,ha én még kezdő vagyok(soha nem gitároztam) és ilyen számokat szeretnék majd rajta játszani mint pl.: titanic, harry potter ,rózsaszín párduc stb Jah és hogy akusztikus vagy klasszikus gitár legyen?...Thx a válaszokat((:

15/L


2011. okt. 19. 16:11
 1/6 A kérdező kommentje:
xD sorry...melyik gitárt vegyem ehhez*
2011. okt. 19. 16:11
 2/6 anonim ***** válasza:
a felsorolt dalok alapján nylon húrost
2011. okt. 19. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
A gitár tökéletes, bár igaz én akkusztikussal kezdtem. A klasszikusnak puhák a húrjai és ezek kímélík a még puha újjakat. Aztán majd pár hónap után nyugodtan átlehet váltanni akkusztikusra. Az én újjaim olyan 3 hónap után szokták meg. Nagyon fájtak eleinte.
2011. okt. 20. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Amúgy remélem nem az a lány vagy akire gondolok.

Nem történt nagy dolog csak egy kis szerelmi csalódás, persze attól még nem te lehetsz az, bár mondta hogy ő is szeretni gitározni és 15 éves ő is.

2011. okt. 20. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Akkor nem te vagy az, mert ő nem zongorázik, akkor jó.
2011. okt. 20. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

fém húrosat!!!

a nylon hulladék!!!!!!

2011. nov. 2. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.