Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Ti milyen erősítőt ajánlanátok...

Ti milyen erősítőt ajánlanátok egy Vintage V-100-as gitárhoz? Ha van esetleg a gitárról is tapasztalatotok azt is szívesen fogadom.

Figyelt kérdés
Kb egy 20 négyzetméteres szobába zenélnék vele, a lényeg, hogy tisztán szóljon, ne recsegjen ropogjon. A gitárhoz vennék egy torzítópedált is. Az erősítőre olyan 50-80 ezret szánnék maximum.

2013. ápr. 28. 16:56
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
Feltételezem otthonra, gyakorlás céljából kell az erősítő. Ha igen, akkor felesleges ennyit költeni rá. 20 ezer forint környékén már nagyon jó gyakorló erősítőket lehet venni.
2013. ápr. 28. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 A kérdező kommentje:
Igen otthon gyakorlás céljából venném valóban, csak úgy tudom hogy az olcsóbb erősítők nem igazán szólnak szépen, nem hozzák ki úgy a hangokat ahogy azt várná az ember. Nézzétek el teljesen kezdő vagyok a témában, gitárból is azért ezt venném nem pedig olcsóbbat, mert biztos vagyok az elhatározásomban, és nem szeretnék később újra beruházni egy komolyabb gitárra.
2013. ápr. 28. 17:07
 3/18 anonim ***** válasza:
20 körül azért már lehet normálisakat kapni. Amikről tapasztalatom is van, az a Fender és az Orange márka. Ezeknek jók a gyakorló erősítőik. De ha drágábbat akarsz, akkor esetleg javaslom a kisteljesítményű (4-5 Watt-os) csöves erősítőket (én is egy ilyet használok itthon). Egyébként szerintem kezdőként nem érdemes túl drága cuccokat venni, mert pont a hozzá nem értés végett mellé nyúlhat az ember. Hiába drága a holmi, ez még nem ok arra, hogy számodra elfogadható legyen.
2013. ápr. 28. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:

fender erősítőt semmiképpen nem ajánlok....

én ezt az erősítőt ajánlanám mert minőségi,megbízható és külön pedált sem kell venni hozzá mert a beépített effektjei kiválóak a beépített hangoló meg csak ráadás.. :D

[link]

2013. ápr. 29. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza: