Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Gitárosok! Rock-ra, metálra...

Gitárosok! Rock-ra, metálra milyen elektromos gitárt ajánlanátok kb.20-25 e Ft-ból? Teljesen kezdő vagyok.

Figyelt kérdés
16/L

2014. szept. 7. 00:13
1 2
 1/18 A kérdező kommentje:
ja, és igen... mi kell még egy gitárhoz? gondolom erősítő, tok, pengető... és még? :D illetve ezek kb. mennyibe kerülnek?
2014. szept. 7. 00:15
 2/18 anonim ***** válasza:
hát kezdetnek egy akusztikus kéne és egy tanár :D ha az alapokat sem tudod akkor hülyeség befektetni egy rakat pénzt , mert azán megunod, kiábrándulsz a rockból vagy hasonlók :D szerintem 25 k ból vegyél egy akusztikusat és keress egy tanárt, 3 év után már elég f4szán fogsz tudni, de ha csak otthon pötyögsz akkor ahhoz a tudáshoz amit a tanárnál sok gyakorlással 3 év alatt értél el ahoz neked kell majd 5 és akkor is csak betanult cuccokat fogsz tudni amiket 1000x eljátszottál a tanárnál meg 2 év után már kottából kijátszol bármit kb :D , de egy erősítő pl 15ezer a legolcsóbb, kábel az durván 2 ezer, pengető pár száz ft, gitár meg hááát igazából jót 40 től felfelé kapsz, szóval karácsonyra :D azért remélem nem vettem el a kedved :) 20/F és hajrá
2014. szept. 7. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 A kérdező kommentje:
nem vetted el, köszi a választ.. :D tanárom lenne ilyen alap dolgokhoz, viszont az a gond, hogy az akusztikus nem igazán jön be... :D
2014. szept. 7. 01:45
 4/18 anonim ***** válasza:
100%

Megint ez a baromság hogy "kezdésnek vegyél akusztikust" Ennek semmi alapja, értelme nincs.

Aki elektromos gitáron akar játszani, az azon is kezdje el.

Tudod aki nagybőgőzni akar, az se hegedűt fog venni tanulni (főleg nem azé' meraz olcsóbb ?!) :)

2014. szept. 7. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim válasza: