Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Van itt olyan, aki netről...

Van itt olyan, aki netről tanult meg gitározni, kottát olvasni? Hogy sikerült?

Figyelt kérdés
Régi vágyam, hogy a kedvenc dalaimat gitárral kísérve tudjam énekelni. Most keresztapum odaadott a kezembe egy gitárt, hogy megtanít hangolni, aztán ha fél év alatt láthatóan fejlődök, akkor nekem adja. Tanárhoz menni nem tudok egyéb okok miatt, úgyhogy maradt a net. Teljesen kezdő vagyok, eddig életemben max 2x fogtam gitárt pár percre, kottát olvasni alsóban tanultam még furulya szakkörön, de az már rég volt, szerintem ha most elém löknének egyet, csak néznék. Van itt olyan, akinek sikerült így megtanulnia gitározni, kottát olvasni? Mennyi idő alatt? 16L

2014. nov. 3. 17:43
 1/9 anonim ***** válasza:

Ahhoz hogy megtanulj gitározni nem kell kottát olvasni. Van az úgy nevetett Tabulatúra,

[link]

amivel sokkal gyorsabban megtanulhatsz lejátszani egy dalt, sokkal érthetőbb és egyszerűbb.

Ezzel ugyanúgy el tudod gitározni a kiválasztott dalokat.

Én is gitározok és nem tudok kottát olvasni, bár én tanárhoz járok, de mindegy:D

2014. nov. 3. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Szia!

Nézz hasonló oktató videókat, aztán vagy lesz belőle valami, vagy nem.

https://www.youtube.com/watch?v=vTbKReUjWbo


Ne konkrétan ezzel kezdj, csak mutatom mint olyan, hogy ilyet keress.

Eljátsza egyben az egészet, majd lépésről lépésre elmutogatja lassan.


(de nem netről tanultam, szóval biztos lesz aki jobban tudja mivan.)

2014. nov. 3. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Egy bizonyos szintre persze el lehet jutni technikailag tabokkal, ha csak az a cél, hogy másold mások számait.

De ha saját zenét akarsz írni, mégpedig egyedit és jól, azért nem árt tudni a zeneelméletet és a kottaolvasást.

2014. nov. 3. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza: