Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Érdekelne a véleményetek az...

Érdekelne a véleményetek az alábbi gitárról. +Ajánlanátok típust?

Figyelt kérdés

Szóval a gitár;

[link]

(Soundstation Rocker-100S-LH)

Abszolút kezdő vagyok, hobbi szinten, tehát egy full starter, balkezes hangszerre lenne szükségem ebben az árkategóriában.(max.50ezer forintig) Esetleg van tippetek konkrét típust illetően? Illetve tud valaki fellelhető balkezes Squier Bullet-et az országban?

Előre is köszönöm a válaszadóknak. :)

Éva



2015. nov. 5. 23:20
 1/2 anonim ***** válasza:

Nos, én nem tudok sokat az elektromos gitárokról, de klasszikus és akusztikus gitárom van. Ha jól tudom, azt szokták mondani, hogy klasszikus gitárnál 15000, akusztikusnál 30000 körül van. Nyilván akkor ennek több. Persze ez nem azt jelenti, hogy juj, ez alatt nem vehetsz, az én első gitárom, klasszikus gitár, 16-ért vettem, és azt kell, hogy mondjam, nagyon jó. Én kezdőként nem vettem sokért, látod, de most így két és fél év után vettem egyet. Szerintem ne vegyél drágán, mert, ha nem jön be, akkor felesleges pénzkidobás volt. És ezt most minden gitárra értem. Vegyél egy jót, de azért ne legyen üres a pénztárcád, és, ha bejön, akkor majd később veszel egy jobbat, ezt pedig eladod. Mint én. :)

Ettől függetlenül nem mondom, hogy ez a hangszer nem jó! Nem ismerem a márkát, de az én gitáromét sem ismertem, és nincs a legjobbak között, így tényleg azt tudom mondani, hogy próba szerencse. Remélem tudtam segíteni... :)

2015. nov. 6. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:

Ha kezdő vagy, mindenképpen klasszikus gitárt vegyél, műanyag húrosat, azon lehet megtanulni. Simán fordítva húroztasd fel a boltban, és kész a balkezes gitár :P

Hobbi szinten az elektromos teljesen felesleges, ha van terved a gitározással akkor meg az elektroakusztikus a legjobb :) Az lehet kicsit drágább, de mindent tud, ha magasabb szinten is játszol majd.