Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Hangszeren játszás közben...

Hangszeren játszás közben énekelni?

Figyelt kérdés

Nagyon kezdő vagyok gitáron, és ha elkezdek énekelni közben, akkor szétesik az egész. Egyszerűen olyan, mintha nem tudnék mindkét feledatra odafigyelni.

Az lenne a kérdésem, hogy gyakorlással ez javítható-e, tehát, hogy majd idővel automatizálódik-e a játék, a ritmus és természetes lesz?

Vagy ez olyan születési dolog, hogy, aki nem tud többfelé fókuszálni, az így járt?



2017. jún. 20. 17:21
 1/4 anonim ***** válasza:

Szerintem sok-sok gyakorlással menni fog. :)

Mikor elkezdtem zongorázni, nehézséget okozott, hogy bal kézzel teljesen más ritmust kellett játszanom, mint jobb kézzel. Eltelt 6 év, és tökéletesen megy :D Mivel még csak kezdő vagy, ezért muszáj a gitárra koncentrálnod, de egy idő után már csak úgy érzésből menni fog, és figyelhetsz az énekre is.

2017. jún. 20. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Gyakorlat teszi a mestert. Én is így voltam az elején, aztán összeállt a dolog.
2017. jún. 20. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 Mojjo ***** válasza:

Hehe, na igen :)