Kezdőoldal » Szórakozás » Zene » Tudnátok tanácsot adni egy...

Tudnátok tanácsot adni egy kezdő gitárosnak?

Figyelt kérdés
Mikre kell odafigyelni gyakorlás közben,akkordok...
2018. ápr. 11. 18:19
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
62%

Hány éves vagy és milyen nemű? (Fejlettség,ujjak mérete)

Milyen gitárod van?

Milyen stílust szeretnél játszani?

Ha gondolod segítek szivesen.

7 éve gitározok,2 éve tanítok.

2018. ápr. 11. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:

kezdő vagyok

kb 8-9 cm

leginkább punkrock

Squier strato

23f


az jól jönne,köszi :)

2018. ápr. 11. 19:45
 3/19 anonim ***** válasza:
46%

Hű,hát punkrockhoz kicsit érdekes a strato,de miért is ne.. Bár a kisfender márka olyan hogy van 30 és 130 ezerért is,remélem neked nem az ilyen 25 ezres gitár+15 ezres kombó cuccod van,azzal olyan alapzajod lehet hogy egy életre elmegy a kedved.


Szerintem kezdj alap akkordokkal. A,E,C,D,G dúr és moll,aztán hármas hangzatok,végül pentaton skála,ezek kellenek mindenféleképpen.

2018. ápr. 11. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 A kérdező kommentje:

Köszi

60 ezres kategóriában vettem,kombóm még nincs.

Hármashangzatokról és a skálákról tudnál linkelni valamit?

2018. ápr. 11. 20:59
 5/19 anonim ***** válasza:
61%

A hármashangzatra úgy keress rá hogy powerchord

A skála pedig [link]


Az már a használható gitár alsó határa,de erősítő mindenképp kell,ne cincogj vele.


Ajánlom az olcsóbb 10-15w-os tranyós kombókat és valami király overdrive/fuzz/distortion pedált,mivel a beépített torzítás elég gáz hacsak nem egy 50 ezres Orangeba fektetsz be,de hosszútávon jobban jársz egy Kustom,Laney vagy H&K esetleg Hiwatt gyakorló kombóval,amit 20 ezerért be is tudsz szerezni használtan,és egy jó pedál is 25 használtan,tudom ajánlani valamelyik Boss SD-t,de az Electro Harmonix Metal Muff is jó,csak ezeket a 10 ezres Behringer analóg pedálokat és multikat kerüld.

2018. ápr. 11. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 Mojjo ***** válasza:
100%