Kezdőoldal » Tini párkapcsolatok » Szerelem » Tetszik, csak nem tudom hogy...

Figyelem! A Tini párkapcsolatok kategória kérdései 16 éven felüli látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 16 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Tetszik, csak nem tudom hogy kellene összejönnöm vele?

Figyelt kérdés
Van egy fiú, mind a ketten 14 évesek vagyunk, néha beszélgetünk instagrammon, de mikor utoljára este rá írtam akkor seenbe hagyott.. tök rendes velem lájkolni szokott, és suliban is szokott köszönni. Mit tehetnék hogy többet beszéljünk esetleg hogy elhívjon randizni? Nagyon kezdő vagyok a szerelemben és eddig is mindig friendzone-ba vegeztem, de azért még próbálkozom. Szerintetek mit kellene tegyek? Válaszotokat is előre köszönöm! :)

2018. febr. 8. 21:25
 1/4 anonim ***** válasza:
0%
Az első mondatod mindent elmond erről a fantasztikus generációról..
2018. febr. 8. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Inkább segíts mint hogy fikázz
2018. febr. 8. 21:52
 3/4 anonim ***** válasza:
48%
Ez volt a legnagyobb segítség. Érj meg egy kapcsolatra, mert most nem vagy az.
2018. febr. 9. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
szerintem próbálj meg apró bókokat, vagy kedvességeket mondani neki. Nem kell egyből lerohanni, hogy úristen de jól nézel ki, de esetleg amikor legközelebb élőben rád köszön, mosolyogj és dobd oda, hogy "tetszik a pólód" az ilyen kis apróságokat értékelik áltlában, és esetleg hosszabban is bele ragadsz a fejébe emiatt. Ne rohand le, mert még lehet maga sem tudja mi van, és csak megijed.
2018. febr. 9. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu