Kezdőoldal » Tudományok » Alkalmazott tudományok » Miért van az, hogy nagyobb...

Miért van az, hogy nagyobb válllatok weboldalain szinte lehetetlen megtalálni egy email vagy telefonszám amin kapcsolatba lehetne lépni velük?

Figyelt kérdés

Legtöbb helyen egy csomót kell keresgélni mire megtalálod mert mind a botokat meg a közösség írásait nyomják a szemedbe.


Nem könnyűnek kellene lenni kapcsolatba lépni velük?


2020. márc. 27. 10:44
 1/3 2*Sü ***** válasza:

Tudsz mondani pár példát?


A legtöbb nagyobb cég honlapján van vagy a láblécben, vagy fejlécben egy Kapcsolat link, vagy eleve az elérhetőség fel van tüntetve.


Persze vannak cégek, ahol próbálják a kommunikációt valamilyen cizelláltabb formába terelni, elsősorban mondjuk egy űrlap van, amin egyéb információkat is meg kell, illetve meg lehet adni. Vannak cégek, amiknek kiterjedt tevékenységük van, és egy-egy szolgáltatási területnek van honlapja, menüpontja, ahol az adott szolgáltatással kapcsolatos elérhetőségek vannak feltüntetve. Ez arra is jó, hogy amíg egy emailben simán lehet 100 MB-os csatolmányokat küldeni, addig itt a lehetőségek korlátozottak (viszont általában elengedőek).


Vannak hatalmas – főleg internetes – multinacionális cégek, ahol viszont nincs kimondottan ügyfélszolgálat. Itt a kapcsolatfelvételi lehetőséget maga a szolgáltatás tartalmazza a megfelelő helyen. Mondjuk a Facebooknak nem tudsz emailt küldeni, sem felhívni őket csak úgy, ha valami problémád van, az adott problémás helyen, illetve az erre szolgáló felületen van lehetőséged kapcsolatot felvenni.


Vannak cégek, amik szándékosan dugják el kicsit a kapcsolattartási adatokat, hogy az egységsugarú felhasználók ne keressék őket csipp-csupp ügyekkel, akinek meg fontos annyira, hogy szánjon rá időt és energiát, hogy megtalálja a kapcsolati adatokat, az meg megtalálja.

2020. márc. 27. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
100%
Mert vannak olyan botok, amik direkt ezeket az adatokat gyűjtik, nem éppen jó szándékkal.
2020. márc. 27. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Azonban sajnos jó néhány cég (főleg, ahol várhatók a termékkel kapcsolatos kellemetlen reklamációk), valóban alaposan elbonyolítja. Ez a kisebbik baj annak, aki tudja, hogyan kell keresni.

Az igazi probléma a Call centerekkel van (egyre több esetben). Ott úgy szervezi sok cég, hogy mindent automata intéz, emberrel kapcsolatba kerülni rendkívül időigényes. Erre játszanak.

2020. márc. 27. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!